Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Går ut imorgen... men se på måleren...😳 Anonymous poster hash: 1daa4...f39
Mamma til 2 søte Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Litt rar farge på fisken eller? Hadde nok ikke spist.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Lukt på den? Anonymous poster hash: 7d7e5...f40
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Litt rar farge på fisken eller? Hadde nok ikke spist. Ble litt merkelig farge i lyset i sto i... ser forsåvidt ok ut... men på keep IT.no står det at den ikke skal spiser under 0... men "0" er jo veldig tidlig på denne måleren da... Anonymous poster hash: 1daa4...f39
bønni Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Åpne plasten og lukt. Du lukter fort om det lukter surt eller ikke :-D
frk Nilsen Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Du lukter kjapt om fisken er spiselig eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå