Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Jeg har blitt invitert på date og er sååå nervøs, første gang jeg dater etter brudd med eksen og jeg har selvtillit lik null, får høre at jeg er flott og må bare ta sjansen og han jeg skal på date med synes jeg er nydelig. Liker han da, men er sååå utrolig flau av meg. Og vurderer å avlyse, har alt avlyst to ganger før med han men tenker jeg bør han gi en sjanse.. Noen forslag til hvordan jeg kan samle mot til å gå på daten? :/ Anonymous poster hash: 79ab6...0ff
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Har betablokkere jeg vurderer å ta dem for å minske angsten ! :/ Anonymous poster hash: 79ab6...0ff
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Har du noe å tape? Høres ut som du tapere hvis du ikke går.. Hopp i det. Ta det som det kommer. Ikke ta noen medisin du ikke skal ta Anonymous poster hash: cdabc...8f2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Takk skal bare gå.. huff selv om jeg er så nervøs! Anonymous poster hash: 79ab6...0ff
Love my kidz Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Vet du det går ALLTID bedre enn mn tror, uansett hva man gruer til. Du vet han liker deg, du vil helt sikkert slappe av etterhvert. Det er ikke lov å avlyse igjen, ønsker deg masse lykke til 😀
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Hopp i det! Ikke tenk på muligheten for å kansellere. Bare gjør deg klar uten å tenke så mye på hva du skal. Bare gjør det du må og så plutselig sitter du der med han og har det kjekt! Jeg heier på deg! 👏🏻👏🏻 Anonymous poster hash: 91c78...57f
Sint naken biltyv Skrevet 2. mars 2017 #7 Skrevet 2. mars 2017 Bare kvinn deg opp og gjør det!!😍😍 Og hold oss oppdatert!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Hvordan gikk det? 🤗 Anonymous poster hash: cdabc...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå