Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Er du fornøyd med neglene dine og hva gjør du med dem? Noe du ikke liker? Jeg er 80 % fornøyd. Synes neglebåndene blir så tørre og flisete og det ødelegger helhetsinntrykket. Tar gjerne imot tips om krem som funker😊 Bruker poleringsfil med gjevne mellomrom, ellers ingenting. Anonymous poster hash: e5b8e...2e8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Er du fornøyd med neglene dine og hva gjør du med dem? Noe du ikke liker? Jeg er 80 % fornøyd. Synes neglebåndene blir så tørre og flisete og det ødelegger helhetsinntrykket. Tar gjerne imot tips om krem som funker😊 Bruker poleringsfil med gjevne mellomrom, ellers ingenting. Anonymous poster hash: e5b8e...2e8 Anonymous poster hash: e5b8e...2e8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Hvorfor kommer ikke bilde med? Anonymous poster hash: e5b8e...2e8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Jobber med mat, så mine negler er klippet korte og er rene til enhver tid. Bruker aldri neglelakk etc. Ikke så feminint, men praktisk. Anonymous poster hash: 6b888...d61
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Ikke verdens vakreste negler, men greie nok med tanke på at jeg aldri gjør noe med dem Neglbåndene mine er en annen historie, de fliser seg opp og lager slike vonde "revn" hele tiden.. Anonymous poster hash: 6119b...b18
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Skjer med at noen er sykelig opptatte av negler? Anonymous poster hash: b5fac...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå