GĂ„ til innhold

Juni gruppa- siste trimester đŸ‘ŁđŸŒđŸ€—

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkomen til siste trimester 😁

Vetikke nĂ„r det er man er i siste trimester, men er 27+2 Ă„ det stĂ„r pĂ„ appen at jeg er i 3 trimester sĂ„ đŸ€” kanskje jeg er noen dager for tidlig, men pytt pytt đŸ€—đŸ˜˜

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

DÄ kjem eg ogsÄ over i 3. trimester! :-) 28+0 i dag! Er ikkje sÄ veldig aktiv pÄ denne sida, men fÞlger litt med innimellom ;-) 

Skrevet

Jeg titter innom er 27+1 i dag Ă„ er vel i 3 trimester neste uke😊😁

Skrevet

Endelig kommer det noen 😁😁

Skrevet

Jeg er ogsÄ 28 uker i dag. Som dere ser av nicket er jeg godt voksen og formen har vÊrt elendig helt fram til nÄ, og jeg rakk jammen Ä nesten bli ferdig med det gode 2. trimester fÞr jeg fikk kjenne pÄ energi og god form... :-(

Men nÄ ser det ut til at ting bedrer seg og hÄper Ä vÊre tilbake i full jobb fra mandag av - hurra! Hvordan er formen deres?

Terminen min er forresten 24 juni, venter ei lita jente. Har to barn fra fĂžr.

Skrevet

Formen her er pĂ„ topp enda😊

Men kjenner jeg begynner fĂ„ vondt i bekkenbunnen nĂ„r jeg gĂ„r for mye... men det er vel bare til og regne med🙂

• 2 uker senere...
Skrevet

Har vel i grunn vore i elendig form :S Og har dei siste vekene vore 100% sjukmeldt..vore mykje kvalm heile svangerskapet  (heldigvis mindre siste vekene). Blir fort utkjÞrt rett og slett og kroppen reagerer med mykje kynnera og gjerne murring i ryggen...Godt ein ikkje skal vere gravid veldig mange gonger tenker eg! ;-) 

Skrevet

Er i uke 30, andregangsfÞdende. FÞrstefÞdte ble fÞdt tre uker fÞr. Det kjennes ut som hodet pÄ baby er festet, kan ikke flyttes pÄ og hvis mannen tar oppi med fingeren kjenner han hodet til babyen og kan til og med kjenne hvis han holder stille der at babyen beveger seg... Kan huske fra forrige fÞdsel at han kunne kjenne det samme siste dagene fÞr barne ble fÞdt. Burde jeg bli sjekka hos jordmor? Skal pÄ neste kontroll over pÄske. Har en del kynnere og press i bekkenet.

• 1 mĂ„ned senere...
Skrevet

Hvordan gÄr det med dere andre kommende junimÞdre? Er alt utstyr pÄ plass? Bagen pakket?

Her er jeg 20 sykemeldt og plutselig er det kun 2,5 uker igjen til permisjon - og uendelig mye Ä bli ferdig med pÄ jobb... Formen er litt opp og ned, velgis utslitt noen dager og masse energi andre dager. I dag merker jeg at det ble en lang dag i gÄr, snakk om hovne 17-mai-bein :D

Babyen ligger i tverrleie og er spent pÄ hva jordmor sier pÄ neste kontroll som er pÄ tirsdag - uke 36. Regner med det blir en henvisning til UL da? Noen som har erfaring? Min eldste ble tatt med KS pga seteleie, det er snart 8 Är siden, men mener det var noen runder med UL og mÄling av bekken.

Skrevet

Er ogsÄ i uke 36, termin 23. juni. FÞrstemann :) hvor skal dere fÞde? Jeg har fÞdeplass pÄ A hus og UllevÄl .

Skrevet

Uke 35+3 her😃 snart permisjons tid! Termin 30 juni♄ skal fĂžde pĂ„ st.olavs😊

Skrevet

Er 39+1 Ă„ har terminen 3 juni. Er veldig klar for Ă„ fĂžde nĂ„ 😄😄 hĂ„per det gĂ„r bra med dere Ă„ hĂ„per dere blir Ă„ oppdatere her 😊😉

• 2 uker senere...
Skrevet

Er i uke 39 idag đŸ€— Andregangs! FĂžrstemann kom 8 dager pĂ„ overtid, og eg hÄÄÄpe eg slepp det denne gang! Har vert 1 gong hos JM for stripping uten effekt. Har 2 cm Ă„pning og 2-3 cm livmortapp pĂ„ kontroll denne veka. Ligger spent kvar natt Ă„ kjenner etter tegn 😉🙈 Andre som vĂ„kner litt skuffet kvar morgon ? 

• 3 uker senere...
Skrevet

Hadde termin 23. juni, men pga av symptomer pÄ svangerskapsforgiftning ble jeg satt i gang. Verdens nydligeste gutt kon til verden 9. juni :)

Skrevet

Lille hjertevennen min kom som ett lyn 13/06 uke 38+0 termin var 30/06😊 en frisk og fin gutt klar for og nyte livet 😍💙

Skrevet

Jeg hadde egentlig termin 19/7, og har derfor ikke vĂŠrt med i junigruppen. 18 juni fant allikevel lillemor ut at det var pĂ„ tide Ă„ hilse pĂ„ verden😍 FĂždt 35+6, og hun veide 2112 g og var 46 cm lang. Vi har vĂŠrt en uke pĂ„ sykehuset, men er nĂ„ hjemme igjen. Vi nyter tiden og blir kjent med den lille hjerteknusern vĂ„r❀ 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...