Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Hei. Er jeg veldig hysterisk som ikke ønsker at mitt barn på 7 år og 120 cm skal sitte på pute i bil? Vi bruker bilstol, trodde det var vanlig og at pute til så små ikke var forsvarlig, men alle sier jeg er så hysterisk. Har kjøpt bilstol som passer til han er minst 135 og tenker å bruke den til da... Anonymous poster hash: 2ecc8...7af
Ileus Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 De minste her bruker også beltestol, de er like lange som din. De skal sitte i dem så lenge de passer.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Selvfølgelig er du ikke hysterisk! Våre skal sitte i bilstolene fram til de ikke passer lenger, og da er det heller ikke behov for pute etterpå da bilstolene passer til godt over 135 cm. Anonymous poster hash: d54ad...af1
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Du må sjekke vekt også Anonymous poster hash: 8ddec...508
Serepta Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Min er 9 år og ca 132 cm. 23 kg tung. Sitter fint i bilstolen sin enda og har mye å gå på både på høyde og vekt. Jeg synes ikke det er hysterisk å sikre barn i bil. Men om han sitter på hjem fra trening med en kompis så sender jeg ikke med bilstol/pute da.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Min er 8,5 år, 142 cm høy. Beltestolen ryker i dag til fordel for pute. Han har sittet litt vondt en stund, og klarer f.eks ikke sove i stolen. Men jeg har ikke vurdert å bytte den før nå egentlig. Anonymous poster hash: 98278...4aa
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #7 Skrevet 2. mars 2017 Min er 8,5 år, 142 cm høy. Beltestolen ryker i dag til fordel for pute. Han har sittet litt vondt en stund, og klarer f.eks ikke sove i stolen. Men jeg har ikke vurdert å bytte den før nå egentlig. Anonymous poster hash: 98278...4aa
Førstemann Skrevet 2. mars 2017 #8 Skrevet 2. mars 2017 Yngste hos oss er akkurat blitt 8, og er 145 cm høy. Vi kuttet bilstol for 1 1/2 år siden og pute for 1 år siden fordi hun er for stor og sitter vondt. Siste perioden med bilstol hadde vi stol i bilen vi kjørte på langtur og kun pute i den bilen som bare gikk småturer. Da hadde vi flere puter liggende hvis hun skulle ha med venner.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #9 Skrevet 2. mars 2017 Min er 9 år og ca 132 cm. 23 kg tung. Sitter fint i bilstolen sin enda og har mye å gå på både på høyde og vekt. Jeg synes ikke det er hysterisk å sikre barn i bil. Men om han sitter på hjem fra trening med en kompis så sender jeg ikke med bilstol/pute da. Men han er jo verken lang nok eller tung nok til å sikres kun med bilens belte. Anonymous poster hash: d54ad...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå