Gå til innhold

Valium, har noen spørsmål. Haster litt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er da snakk om valium 5mg diazepam «roche».

Jeg har aldri tatt noe sånt før, men i dag skal jeg til tannlegen og rotfylle, jeg har ekstremt tannlegeskrekk og sitter og kaldsvetter og skjelver i stolen, ikke mye behagelig. Har også vært gjennom en meget smertefull rotfylling tidligere som ikke gjør saken noe lettere akkurat..

Det står på pakken jeg skal ta 1 tablett før timen. Tok en halv en i gårkveld bare for og vite hvordan jeg reagerer på de. Merket INGENTING. Ikke ble jeg roligere, ikke trøtt heller.

Så, har noen erfaring med akkurat disse type piller?

Jeg vurderer og ta 2 stk, kanskje 2 og en halv og. (Altså 12mg). Tror dere dette er veldig dumt..?

Skal sies at jeg ikke skal kjøre bil denne dagen.. :)

Hvordan ble dere av valium 5mg diazepam roche?

Anonymous poster hash: d7b85...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg blir for mye, du kan risikere å bli så slapp og sløv at du ikke får gjennomført behandlingen. Du bør ta max to stk og det vil være stor forskjell på 1/2 og 1-2 tabletter.

Skrevet

Det tror jeg blir for mye, du kan risikere å bli så slapp og sløv at du ikke får gjennomført behandlingen. Du bør ta max to stk og det vil være stor forskjell på 1/2 og 1-2 tabletter.

Takk for svar :) Ja, nei det hadde jo vært veldig dumt om det skulle skje. Kanskje jeg bør satse på 2 da:)

Skrevet

Fler med erfaring av disse pillene?:)

Skrevet

Fikk valium før rotfylling. Trengte to, men de virket og det gikk bra. Ble ikke sløv, men angsten forsvant.

Anonymous poster hash: 5e7c1...f5f

Skrevet

Fikk valium før rotfylling. Trengte to, men de virket og det gikk bra. Ble ikke sløv, men angsten forsvant.

Godt og høre :) så du tok 10mg til sammen?

Skrevet

Godt og høre :) så du tok 10mg til sammen?

Tok en på venterommet, fikk panikk i stolen og fikk en til. Ble ikke delt ut på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...