Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Her inne rakkes det ned på kvinner som tar vare på seg selv og utseende sitt. Negler,hår,vipper,bryn,fillere osv osv blir dømt nord og ned av "kvinner" her på forumet. Sannheten er nok at de som rakker ned på dette,ikke har råd til å gjøre det beste ut av seg selv. Mange her er trygdede alenemødre,og som lever et fantasiliv på Anonym forum. Flere av oss menn setter pris på kvinner/mødre som bruker tid på seg selv og utseende sitt. Mange kvinner faller i joggebukse/hårdottfellen når de blir etablert med mann og barn,hvorfor? Vi har 3 barn,og min kone ser fantastisk ut. Hun trener og er til full behandling hver 4.uke. Så damer,ta vare på dere selv så tar du vare på mannen din også. Anonymous poster hash: 36bf6...633
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Jeg er gift med en mann. Siden han er mann elsker han meg slik jeg er, med eller uten hårdott. Menn som krever at kvinnen er falsk og sprøyter inn ting i lepper og ellers på kroppen, er egentlig forvokste guttunger. Merkelig at de klarer å knyte skolissa si. Anonymous poster hash: 28eae...388
Mamma til 2 søte Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Jeg er så heldig å ha en mann som ser meg og ikke bare sprettrumpa eller de lange neglene mine 😊 Så bra at din kone ser fantastisk ut da! Det finnes utrolig mange fantastiske kvinner der ute, med eller uten fillers. Og ærlig talt, fillers er virkelig ikke å ta vare på seg selv 😂 Forresten vent, er det ikke vinterferie en eller annen plass i Norge nå?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Jeg hadde blitt mest bekymret om mannen min visste hva fillers var.. 😂😂 Anonymous poster hash: 87151...abb
Mamma til 2 søte Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Jeg hadde blitt mest bekymret om mannen min visste hva fillers var.. 😂😂 Anonymous poster hash: 87151...abb Tenkte på det samme 😂 Så ja, er vel ikke noe mann dette.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Her inne rakkes det ned på kvinner som tar vare på seg selv og utseende sitt. Negler,hår,vipper,bryn,fillere osv osv blir dømt nord og ned av "kvinner" her på forumet. Sannheten er nok at de som rakker ned på dette,ikke har råd til å gjøre det beste ut av seg selv. Mange her er trygdede alenemødre,og som lever et fantasiliv på Anonym forum. Flere av oss menn setter pris på kvinner/mødre som bruker tid på seg selv og utseende sitt. Mange kvinner faller i joggebukse/hårdottfellen når de blir etablert med mann og barn,hvorfor? Vi har 3 barn,og min kone ser fantastisk ut. Hun trener og er til full behandling hver 4.uke. Så damer,ta vare på dere selv så tar du vare på mannen din også. Anonymous poster hash: 36bf6...633 Heldigvis har de mennene jeg har vært sammen med opp gjennom livet alle som en foretrukket naturlige kvinner, uten silikon, uten botox og uten fillers. Men så har det også være MENN, ikke umodne forsøk av arten. Selv om man ikke ønsker å være unaturlig så er ikke alle som faller i "jobbebukse/hårdottfellen", vet du, kjære mann. Det er heldigvis de fleste kvinner som kan være svært så tiltrekkende selv uten silikon, botox og fillers. Det å være normalt godt stelt - med billig/-e eller dyr/-e sminke/klær... eller til og med usminket - er mer enn bra nok for de fleste menn. Men siden din kone trenger det er det jo enda bra at hun har råd til å gå til "full behandling hver 4. uke", ellers hadde vel ikke du orket å bli hos henne, vil jeg tro... Anonymous poster hash: 78830...857
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Merkelig at det plutselig skal være så mange menn her inne da.... Ah, vinterferie i en del av landet. Det må være det det kommer av. 🙂 Anonymous poster hash: 0787a...dec
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 Guttunger elsker fordi. Menn elsker til trass for. Anonymous poster hash: b6e98...191
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 Ja, vi syns ikke støpenegler er stygt, vi er bare er sjalu. Anonymous poster hash: 89065...6ba
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #10 Skrevet 1. mars 2017 I alle dager?! Her Jeg drar man misunnelseskortet fort, gitt! Jeg synes ikke fillers og Botox er pent, men jeg tar da godt vare på meg selv fordet! At samtlige bloggere har silikonbryster og innsprøytninger både her og der påvirker tydeligvis ikke meg sånn som det påvirker HI her. Misunnelig er jeg ikke. Tvert imot! Anonymous poster hash: 7d6cf...154
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #11 Skrevet 1. mars 2017 Folk har ulike idealer. Mennene i min omgangskrets liker ikke utseendet til kvinner som du beskriver, mange av dem gir direkte utrykk for det så det er ikke noe jeg tror. Det jeg syns er trist er at mange menn ikke syns kvinner er bra nok med normal hygiene og stell. At en må bruke masse penger på å kvalifisere som menneske. Hvor mange behandlinger går du til HI? Vokser du ryggen og bleiker anus? Fikser skjegget hos barber? Hvis ikke, hvorfor for er du god nok som du er mens dama di må sprøyte collagen inn i ansiktet for at du skal ville ha henne? Anonymous poster hash: db1ce...9e6
*Miss Marple* Skrevet 1. mars 2017 #12 Skrevet 1. mars 2017 Haha, sende kona regelmessig på full overhaling. Sammen med bilen da, eller? Jeg kjenner at jeg er veldig spent på hva du gjør for å beholde henne?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #13 Skrevet 1. mars 2017 Nå syns jeg det er svært langt mellom det å se ut som en slask i joggebukse og dott på hodet og det å se ut som en oversminket operert gakk-gakk, for etter min mening er det ikke pent med falsk noenting. Botox får folk til å se stive og unaturlige ut,falske øyevipper ser særdeles sært ut og minner meg mest om dragqueens, restylane får folk til å se ut som gakk-gakk, falske negler er både upraktisk og ekstremt kjerringaktig (passer best på røykende fattige 40-åringer med langt bleket hår og pelskåpe). Et naturlig utseende med normalt fine klær slår det meste ned i støvlene. De mennene jeg har møtt sier også at naturlig er best. Min mann ville ikke hoppet i taket av glede over falske vipper, restylane eller falske negler, tvert imot ville han lurt på om det hadde rablet for meg. Jeg trener heller, sørger for å være ren og naturlig med hele og rene klær. Det får holde. Nå har min mann heller aldri fått inntrykket av at jeg er en jåledukke uansett fordi han ble kjent med meg som venn først og valgte likevel å bli sammen med meg på tross av at jeg stort sett går uten sminke og ofte går i joggebukse. Anonymous poster hash: f080e...692
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #14 Skrevet 1. mars 2017 Enn du da, mann, hva slags full behandling er du til hver 4.uke? For du bør vel ta vare på deg selv du også? Anonymous poster hash: 4a1f3...d37
Hengebukksvinet Skrevet 1. mars 2017 #15 Skrevet 1. mars 2017 Jeg er så glad for at jeg er gift en mann som liker meg som jeg er.En som liker meg selv om jeg ikke bruker tusenvis av kroner på utseende mitt.En som liker meg både med og uten sminke og ikke har noe ønske om at jeg skal være striglet til enhver tid.En som ser innsiden og ikke bare utsiden.Her kan jeg sitte i joggebukse med håret i tutt uten at mannen vurderer samlivsbrudd og det skulle bare mangle!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #16 Skrevet 1. mars 2017 Jeg er så glad for at jeg er gift en mann som liker meg som jeg er.En som liker meg selv om jeg ikke bruker tusenvis av kroner på utseende mitt.En som liker meg både med og uten sminke og ikke har noe ønske om at jeg skal være striglet til enhver tid.En som ser innsiden og ikke bare utsiden.Her kan jeg sitte i joggebukse med håret i tutt uten at mannen vurderer samlivsbrudd og det skulle bare mangle! Du skal vite han elsker brystene dine. Vet du hvorfor han elsker brystene dine? Fordi de er en del av deg. Det er forskjellen på en mann og en gutt. Anonymous poster hash: b6e98...191
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #17 Skrevet 1. mars 2017 Heldigvis liker ikke alle menn det samme. Min mann syns ikke det er pent med falske negler eller fillers. Håret mitt er langt og jeg har min naturlige farge, blond med litt spill i. Så ikke behov for frisør hver måned. Jeg ser likevel bra ut. Er slank, bruker noe sminke og kler meg fint. Jeg er fornøyd og det er mannen også. Jeg var slik både før og etter jeg fikk barn. Man kan se bra ut selv om man ikke må fikse på utseende hver fjerde uke. Heldigvis. Anonymous poster hash: 4c568...3af
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #18 Skrevet 2. mars 2017 Vel, jeg har en jobb der jeg må kle meg fint og sminke meg fint. Så jeg ser hanske bra ut hele dagen. Men det er ikke før kvelden når joggebukser kommer på og håret i dult at mannen hiver seg over meg. Laidback er sexy! Ikke undervurder joggebuksas tiltrekningskraft! Anonymous poster hash: 87151...abb
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #19 Skrevet 2. mars 2017 At dere gidder å la dere provosere! Dette er skrevet av en kvinnelig sminkedukker som trenger å rettferdiggjøre sine valg! Hvis man ser så jævlig ut at man trenger totalrenovering en gang i mnd er det greit å ha noe å skylde pengebruken på.. "Jeg tar vare på meg selv for at mannen skal bli fornøyd" Og hvis dette virkelig er skrevet av en mann; Jeg ler av deg! Hjertelig!! Anonymous poster hash: ef3b0...602
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #20 Skrevet 2. mars 2017 Her inne rakkes det ned på kvinner som tar vare på seg selv og utseende sitt. Negler,hår,vipper,bryn,fillere osv osv blir dømt nord og ned av "kvinner" her på forumet. Sannheten er nok at de som rakker ned på dette,ikke har råd til å gjøre det beste ut av seg selv. Mange her er trygdede alenemødre,og som lever et fantasiliv på Anonym forum. Flere av oss menn setter pris på kvinner/mødre som bruker tid på seg selv og utseende sitt. Mange kvinner faller i joggebukse/hårdottfellen når de blir etablert med mann og barn,hvorfor? Vi har 3 barn,og min kone ser fantastisk ut. Hun trener og er til full behandling hver 4.uke. Så damer,ta vare på dere selv så tar du vare på mannen din også. Anonymous poster hash: 36bf6...633 Ok. Sånne menn som du er uansett ikke av interesse for meg. Jeg foretrekker folk som tar vare på huet sitt, ikke utseendet. Enten de er kvinner eller menn. Anonymous poster hash: e0af7...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå