Gå til innhold

Hvorfor blir hun ikke bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 6mnd som har hatt slim i lungene og hvesende/pipete lyder fra lungene i over 1 måned nå. Om morgningen er det ekstra ille. Da trekker det seg godt inn mellom ribbeina. Hun sliter virkelig med pusten. Også gjennom hele dagen er denne hvesende pusten. Hun har blitt satt på pulmicort i 2 uker nå. 2 ganger om dagen pluss saltvann. Nå økt til 4 ganger om dagen. Det blir Jo ikke bedre. De har tatt røntgen av lunger. Helt tett.. vært hos flere barneleger. Hva gjør vi? Kan jo ikke fortsette å ha den sånn her stakkars. Ingen medisiner fungerer. Hvorfor blir hun ikke bedre? Hun drikker og spiser normalt. Litt mer sliten. Oksygenopptaket ligger rundt 93/94%

Sånn har det ligget i 1 måned. Kan hun reagere på noe? Jeg ammer fullt. Sinlac grøt i 2 mnd nå.

Anonymous poster hash: 4dd96...500

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du langt fra Sverige? Jeg ville ha tatt en sjekk der. De er myyyyye flinkere i Sverige! Helst i sør, om du kan reise så langt (Lund evt. Malmö).

Jeg har bodd i Sverige og har svensk personnummer. Men jeg har også langt bedre erfaring med svensk helsevesen enn med norsk.

Anonymous poster hash: b65a7...c66
Skrevet

Be om å få sjekket f.eks. laktoseintoleranse eller kaseinallergi (melkeintoleranse og -allergi).

Noen kan også reagere på visse kornsorter med slimproduksjon.

Be også om å få henne sjekket for f.eks. chlamydia pneumonia eller andre bakterier som kan gi kroniske infeksjoner.

Anonymous poster hash: 076e8...3ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...