Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #26 Skrevet 2. mars 2017 Ahh.. et Facebook-søk på fruen i huset. "Fader vår, Jesu blod og eggerøre" Det er for spesielt intr. Dog ikke den verste finn-annonsen, og jeg lo ikke. Litt mer sånn; hjelpes.. Jeg er av den oppfatning at alle religiøse er koko, noen mer enn andre. Men likevel, om man tror det sitter en mann i himmelen som skapte verden og dømmer mennesker ut i fra en bok med uetiske regler, dårlig moral og umulige krav.. Da har man issues! Om man er lei alt verden har å tilby, er man ikke da lei av livet? Anonymous poster hash: 787d3...113
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #27 Skrevet 2. mars 2017 Hvis du hadde kunne noe om markedsføring så hadde du sett at dette er et smart trekk. De lager ikke en generell annonse men en som snakker til en viss type person som de ØNSKER å leie ut til. Det viser at de ikke gjør dette for pengene men heller for fellesskapet. Så de vil jo da tiltrekke seg den eller de personene dette vil passe for. Så det er smart! Kan ikke si at det er sinnsykehuset neste......... Bare fordi de ønsker å leve utenfor A4 betyr ikke at det er NOE galt med dem Anonymous poster hash: 3065e...830
Gustav Klitt Skrevet 2. mars 2017 #28 Skrevet 2. mars 2017 Jeg syntes den var morsom. Lurer på hva de aler opp i kjelleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå