Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #26 Skrevet 2. mars 2017 Heller Ebba Elin Ella Ebba Lily Mie Lea Thea Bea Tilla Men av de du spør om syns jeg Ellie er best. Anonymous poster hash: 52994...f04
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #27 Skrevet 2. mars 2017 Fine navn begge to! Faktisk stod begge navnene på lista når vi fikk datteren vår, men vi valgte et annet navn. Anonymous poster hash: 94bdb...148
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #28 Skrevet 2. mars 2017 Er. Ellie er for meg et kallenavn. Anonymous poster hash: d3494...dae
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #30 Skrevet 2. mars 2017 Hittil er vi 5stk her inne (inkludert meg) som forbinder navnet Ellie med elefant. Rart at halvparten av alle i verden som tenker det bor i Norge? (Det var til den anonyme som kom med utsagnet at det bare er 10 i verden som forbinder det med elefant) Er ikke særlig fan av navnet Ea heller, men liker Ella veldig godt Anonymous poster hash: 757e0...ebc Jeg synes også det er rart. For elefanten het Nelly... Anonymous poster hash: 3dcc9...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå