Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter innsetting hadde du utflod/ blødde?

Anonymous poster hash: c3816...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bittelitt blod i to dager. Men det var 3 mnd etter fødsel og jeg hadde ikke fått tilbake mensen enda. Vet ikke om det har noe å si.

Anonymous poster hash: d0e29...e48

Skrevet

Flere mnd 6-7 ca.

Anonymous poster hash: d917a...783

Skrevet

Fikk innsatt kobberspiral for 2 dager siden og har fortsatt oppblåst mage, lette smerter og en del blod. Første gang så derfor uvitende om hva som er nysgjerrig...men 6-7 mnd???

HI

Skrevet

Fikk innsatt kobberspiral for 2 dager siden og har fortsatt oppblåst mage, lette smerter og en del blod. Første gang så derfor uvitende om hva som er nysgjerrig...men 6-7 mnd???

HI

Skrevet

Oops forrige svar kom 2x ser jeg. Men jeg lurer også på om dere fikk smerter i hofter og rygg? Jeg har løst bekken på ene siden og har hatt så vondt i begge hoftene i etterkant. Stråler nedover bena.

HI

Skrevet

Jeg blør litt hver dag. Er 4 uker siden innsett. Ikke nok å bare ha truseinnlegg, og for mye for bind. Irriterende.... Skikkelig god prevensjon når man ikke har sex pga blødning.

Anonymous poster hash: d3c9d...812

Skrevet

Spottet litt dagen den ble innsatt og hadde lette smerter i magen den dagen så var alt bra og har ikke merket den siden, blør ca 6 dager under mens.

Har kobberspiral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...