Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Blir det tatt kontakt videre med bruker? Det er jo et rop om hjelp og utfallet kan jo bli tragisk 😥 Anonymous poster hash: 9c292...9d7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Sikkert ikke.. ikke deres problem? 😢😢 Trist. Fordi har tenkt på det selv Anonymous poster hash: cac4e...790
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Jeg tenker at deprimerte folk kanskje kan bli enda mer deppa når tråden deres med en utblåsning eller rop om hjelp blir stengt.. Anonymous poster hash: 75764...805
Kira Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Noen ganger har jeg tatt kontakt med bruker etter å ha låst en tråd. Kommer litt an på innholdet i tråden. Det er svært sjelden jeg får svar, men mer kan vi dessverre ikke gjøre
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Noen ganger har jeg tatt kontakt med bruker etter å ha låst en tråd. Kommer litt an på innholdet i tråden. Det er svært sjelden jeg får svar, men mer kan vi dessverre ikke gjøre At du forsøker skal du i alle fall ha en stor takk for! Takk for at du gjør det du kan. Takk for at du strekker deg lenger enn moderatorrollen krever av deg! Anonymous poster hash: d914c...9b1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Noen ganger har jeg tatt kontakt med bruker etter å ha låst en tråd. Kommer litt an på innholdet i tråden. Det er svært sjelden jeg får svar, men mer kan vi dessverre ikke gjøre Det var godt å høre! At du prøver,ihvertfall! Tenker ofte på de og håper de får hjelp. Min kjære venninne tok livet sitt og tilbake satt en liten gutt på 6 år😥 Anonymous poster hash: 9c292...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå