Gå til innhold

Akutt smerte i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det?

Hadde ingen spesielle symptomer i det jeg sto opp. Gikk på dom og det gikk helt fint. Måtte veldig tisse, men synes ikke jeg tissa så mye som jeg pleier og strålen var heller ikke så hard som den pleier. Men tenkte ikke noe mer over det enn det.

Ordna alt klart til skole og bhg. Satt oss i bilen og da kom det. Fikk skikkelig vondt nederst i magen med stråling til underlivet og korsrygg. Måtte gå krokete. Fikk levert og satt meg i bilen igjen. Måtte stoppe på veien. Fordi jeg håpa jeg kom til å spy. Det skjedde ikke. Kjørte videre mot skolen og når jeg gikk fra bilen mot skolen kjente jeg smerten begynte å avta. Har hatt pms symptomer siden igår. Idag også. Ømme bryst, søtsug og idag også økt utflod.

Jeg blir litt redd fordi jeg aldri har opplevd dette før. Har spiral, men sjelden samleie. Har ikke vondt lenger nå, men merker ubehag.

Noen som har noen tanker? Har vært kvalm i perioder i mange dager, usikker på om det kan ha en sammenheng, har hatt spysyke på rundgang. Ikke jeg da, men resten av husholdningen.

Anonymous poster hash: d7915...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en vanncyste har sprukket. Akutt smerte når den sprekker og økt utflod etterpå. Cysten kan ha økt i størrelse og dermed ført til kvalme, press på blæren osv.

Helt ufarlig, men hvis du ikke kjenner deg bedre etterhvert bør du kontakte legen for å sjekke hva det kan være.

Anonymous poster hash: 5387f...7dd

Skrevet

Det skjedde igjen idag. Det går over liker fort som det kommer. Veldig intenst. Synes det er rart. Trodde man gjerne hadde en blødning dersom en cyste sprakk?

Anonymous poster hash: d7915...c3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...