Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Vi skal egentlig ha pasta/spaghetti, kjøttdeig og tomatsaus til middag i dag. Jeg ønsker å bytte ut pastaen siden det er så kaloririkt.. Men bytte ut med hva? Noen tips? Anonymous poster hash: c5376...0a1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Jeg koker stort sett blomkål eller brokkoli og spiser med kjøttsaus når familien spiser pasta. Anonymous poster hash: 575eb...52a
Himmel og hav Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Det mphs sa. Strimle squash med potetskreller (kast skallet), fres strimlene raskt i bittelitt smør eller olje, ha på litt salt, og bruk det som pasta. Det ser faktisk ut som tagliatelle, om du legger godvilja til.
Yellow Brick Road Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Det mphs sa. Strimle squash med potetskreller (kast skallet), fres strimlene raskt i bittelitt smør eller olje, ha på litt salt, og bruk det som pasta. Det ser faktisk ut som tagliatelle, om du legger godvilja til. Da må man jammen meg legge godviljen til. Joda, jeg har fått med meg at det er populært å bruke squash som pasta, og mange liker det tydeligvis. Men jeg synes det smaker direkte ekkelt. Ingenting kan erstatte pasta for meg, så jeg ville heller ha gått for andre grønnsaker, ev. litt pasta og så fylt opp med en god salat.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Koke strimler av gulrot? Bland med mais og bambusskudd kanskje? Anonymous poster hash: 8175e...cfb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Hva med bare å spise litt mindre pasta? Anonymous poster hash: fe594...901
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 Jeg går på ketolyse, spiser ikke pasta. Anonymous poster hash: 4b214...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå