Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Kan man lage pizzadeigen ferdig og ta med feks på hytta og tilberede dagen etter? Ala sånn ferdig deig på rull? Altså gjøre det på samme måten; kjevle ut på bakepapir, rulle sammen og oppbevare kjølig. Noen som prøvd med hell, eller blir det bare gris😅? Anonymous poster hash: 56800...11a
frk Nilsen Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Ville ikke rullet den ut på forhånd, men hatt den i en bakebolle med lokk. Du kan godt minske gjærmengden når den skal heve over lang tid. Ta med kjevle i stede
amandine Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Som Nilsen sier, men jeg bruker aldri kjevle. Litt løs deig, og bruk tid på å strekke den. Hvis du eller den godt så den får god elastikk er det lettere, og så strekker du den, venter litt og strekker videre. Går så fint så☺
frk Nilsen Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Som Nilsen sier, men jeg bruker aldri kjevle. Litt løs deig, og bruk tid på å strekke den. Hvis du eller den godt så den får god elastikk er det lettere, og så strekker du den, venter litt og strekker videre. Går så fint så☺ Bruker ikke kjevle jeg heller Heller litt løs
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Du kan fint kjevle ut på forhånd og ha det i bakepapir Anonymous poster hash: 9e592...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå