Gå til innhold

Er ikke dette rart ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 11 åring kastet opp på søndag. Slapp på mandag, men bedre igår. I natt kastet hun opp igjen og sier idag at hun er kvalm og litt vondt i magen.

Aldri vært bort i omgangssyke som kommer og går på den måten😬.

Kam det være noe annet som bør sjekkes?

Anonymous poster hash: 7e5a8...ca5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært borti omgangsyke som er sånn i barnehagen. Ungene virker fine og er kommet tilbake, så blir de syke igjen

Anonymous poster hash: f87b6...394
Skrevet

Jeg haddevdet sånn i januar, 1 uke i strekk...

Oppkast ble utløst av enkelte typer mat når jeg følte meg "bra". Skikkelig frustrerende.

Anonymous poster hash: b5101...a1f

Skrevet

Har opplevd det to ganger her i huset, en gang for to-tre år siden, da var det datteren min som var syk og en gang nå i vinter da var det sønnen min som var syk.

Varte i 3 dager med kvalme som forsvant, de begynte spise og føle seg fine igjen også plutselig spydde de opp et måltid.

Anonymous poster hash: 8389f...d6c
Skrevet

Datteren min var slik i julen. Kastet opp to ganger, en gang på kvelden og en gang på natten. Så ble hun bedre, men tre dager etterpå kastet hun opp igjen.

Skrevet

Min 11 åring kastet opp på søndag. Slapp på mandag, men bedre igår. I natt kastet hun opp igjen og sier idag at hun er kvalm og litt vondt i magen.

Aldri vært bort i omgangssyke som kommer og går på den måten😬.

Kam det være noe annet som bør sjekkes?

Anonymous poster hash: 7e5a8...ca5

Omtrent alle foreldre i barnehagen har fortalt meg om dette sykdomsforløpet, så er nok det solbær for tiden.

Anonymous poster hash: e5f07...61f

Skrevet

Det er nok en variant som går om dagen. Vi hadde en runde forrige uke der han ble syk torsdag-lørdag. Fin form søndag-onsdag for så å begynne påan igjen. Tantebarnet mitt hadde akkurat samme forløpet for et par uker siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...