Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Mannen her kan fint ha sex hver dag, selv etter mange år. Jeg er også glad i sex, men liker å ha en dag på å "bygge" meg opp, blir liksom ikke kjempekåt på dag nr. 2. Hvordan er d hos dere? Anonymous poster hash: eef90...645
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Jeg trenger ikke lang ladetid, så jeg har mer enn gjerne sex daglig. Har bare vært i forhold med menn som liker det samme. Har luket bort et par menn som fortalte at de var fornøyd med sex en gang i uken og foretrakk det. Det ville ikke fungert for meg i et forhold, så da lot jeg forholdene fade ut før de ble for alvorlige. Men om du ønsker en dag uten sex innimellom, så er det vel ikke noe i veien for at dere kan hoppe over en dag? Har du fortalt mannen din at du får sterkere orgasmer når dere ikke har sex daglig? Anonymous poster hash: 44510...4d2
Magia Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Sjelden. Han trenger tid på å lade opp før han er klar igjen. Jeg får derimot mere lyst av å ha sex. Litt kjipt å være ulike der.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Ja, han kunne nok hatt det ja, værre med meg. I perioder kan jeg ha det hver dag, men så kan det gå litt tid i mellom, har en baby på 5 mnd og to til på 6 og 8 år, så har ikke sååå mye energi alltid til overs..hehe. Men, når vi prøvde å bli gravid med nr.3 så orket han ikke hver dag og klarte heller ikke å få orgasme, men jeg derimot var klar hver dag..hehe.. Anonymous poster hash: ced68...60b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Han vil helst flere ganger om dagen 😨😨 Anonymous poster hash: a483e...b03
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Ja, det er null problem, selv etter tre unger. Anonymous poster hash: cc1bf...bf8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Ja! Etter 13 år! Jeg er ikke helt der, men vi møtes på halvveien 😅 Anonymous poster hash: 87ad8...09c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 Mannen vil gjerne ha sex flere ganger hver dag, jeg er fornøyd med annenhver dag. Vi har bodd sammen i 19 år Anonymous poster hash: e5be5...b37
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 Han vil helst flere ganger om dagen 😨😨 Anonymous poster hash: a483e...b03 Samme her 😯😯 Anonymous poster hash: 872a4...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå