Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Får vondt av ham, men etter 12 år er han ikke bedre... Han ligger og jokker tungt på meg og vil helst kline samtidig, men jeg får jo ikke surstoff...! Jeg elsker sex, elsker å bruke ulike stillinger, er ikke sjenert osv. Mannen synes jeg er sexy, så det er ikke der det ligger. Sex er bare så skambelagt for ham, i tilegg til å penis er skjev så han får ofte vondt av stillinger jeg liker (ri etc). Jeg savner god sex! Jeg er bare 30 år, og sørger over dårlig sexliv😭😭😭 Anonymous poster hash: 76dc3...811
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Få ham med deg til sexolog. Vil tro dere der vil få gode råd, både om stillinger og annet. Det at han føler sex er skambelagt er jo noe han bør jobbe med utenom, men mulig en god sexolog kan hjelpe der også. Anonymous poster hash: fcb8c...f86
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Snakker dere ikke om dette da? Har du gitt ham tips om å løfte vekten opp fra kroppen din og støtte seg selv opp med knær og albuer? Anonymous poster hash: a58ce...f18
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Snakker dere ikke om dette da? Har du gitt ham tips om å løfte vekten opp fra kroppen din og støtte seg selv opp med knær og albuer? Anonymous poster hash: a58ce...f18 Vi har snakket. Men han skjønner det ikke. Og han blir sliten i armene osv. SÅ mye klaging😫😱😭 Hi Anonymous poster hash: 76dc3...811
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Dette høres ikke bra ut 🙈 Du/dere må ta tak i dette Anonymous poster hash: 014a4...9f4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Men hva gjør du da? Tar du selv initiativ til å endre stilling? Mens dere har sex mener jeg? Vær aktiv selv og vis ham at det finnes mer å gjøre ved å være et godt eksempel. Anonymous poster hash: 36d24...3c6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Du må kommunisere med ham. Anonymous poster hash: 168a6...dc2
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 Men hva gjør du da? Tar du selv initiativ til å endre stilling? Mens dere har sex mener jeg? Vær aktiv selv og vis ham at det finnes mer å gjøre ved å være et godt eksempel. Anonymous poster hash: 36d24...3c6 Ja, jeg tilbyr det ene og det andre, jeg tar alt initiatv. Anonymous poster hash: 76dc3...811
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 Du må kommunisere med ham. Anonymous poster hash: 168a6...dc2 Nå sier hun jo at hun har snakket men ham om dette da...Hvis alle mellommenneskelige problemer kunne løst seg så enkelt at det bare var å prate litt sammen, så hadde ingen par i verden hatt problemer med verken det ene eller det andre. Anonymous poster hash: b79d5...5ec
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #10 Skrevet 1. mars 2017 Shit! 12 år!??!! Du skulle jo hatt en hedersmedalje for å holde ut. Om dere ikke blir bedre sammen, tror jeg du enten må stoppe krana eller bare akseptere at sexlivet er dritt og gå videre. Anonymous poster hash: 34b4f...bb4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #11 Skrevet 1. mars 2017 Skaff deg en elsker Anonymous poster hash: 06f78...31b
Magia Skrevet 1. mars 2017 #12 Skrevet 1. mars 2017 Jeg hadde nok slitt med å være sammen med en mann som var så dårlig i senga, og i tillegg nekter å prøve å utvikle sine seksuelle evner.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #13 Skrevet 1. mars 2017 Får vondt av ham, men etter 12 år er han ikke bedre... Han ligger og jokker tungt på meg og vil helst kline samtidig, men jeg får jo ikke surstoff...! Jeg elsker sex, elsker å bruke ulike stillinger, er ikke sjenert osv. Mannen synes jeg er sexy, så det er ikke der det ligger. Sex er bare så skambelagt for ham, i tilegg til å penis er skjev så han får ofte vondt av stillinger jeg liker (ri etc). Jeg savner god sex! Jeg er bare 30 år, og sørger over dårlig sexliv Anonymous poster hash: 76dc3...811 Har du hørt om SAMTALE. Snakke med kvarandre løse floka. Kan godt hende han har reva holdning om deg og. Anonymous poster hash: 3007d...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå