Gå til innhold

Hvis du prater i telefonen og må på do...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min går på do mens han snakker i telefonen, noe jeg synes er veldig merkelig. Det er ikke min sak og plager ikke meg, men jeg blir jo litt nysgjerrig på om dette er vanlig?

Anonymous poster hash: 99705...091
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker ikke mer i telefonen en høyst nødvendig. Har jeg en sånn amøbe som aldri blir ferdig i andre enden, er toalettbehov første unnskyldning jeg tyr til for å få lagt på røret.

Anonymous poster hash: 113a8...0b1

Skrevet

Jeg snakker ofte i tlf, så jeg "tar med" meg folk på do. Men jeg gjør selvsagt ikke det om jeg snakker med banken, sfo, barnehage eller noe slikt, men gode venner kan jeg ta med på do. Og telefonselgere. De ringer aldri tilbake og du faker dobesøkene mens du snekker med de

Anonymous poster hash: 7dc0e...ade

Skrevet

Jeg går på do hvis jeg må. Men spørs hvem jeg snakker med

Anonymous poster hash: 791ed...ba7

Skrevet

Er vel ikke så uvanlig? Må man så må man.

Anonymous poster hash: 51892...670
Skrevet

Ekkelt! Jeg vil ikke høre hva andre gjør på do! Snakker aldri så lenge i tlf at det er et problem uansett.

Skrevet

Nei, nei, nei!!

Sånt gjør man bare ikke!

Anonymous poster hash: 5c152...aca

Skrevet

Jeg snakker ofte i tlf, så jeg "tar med" meg folk på do. Men jeg gjør selvsagt ikke det om jeg snakker med banken, sfo, barnehage eller noe slikt, men gode venner kan jeg ta med på do. Og telefonselgere. De ringer aldri tilbake og du faker dobesøkene mens du snekker med de

Klart de ringer tilbake. Fleste telefonselgere styrer ikke hvem de ringer. Det har de en dialler som gjør.... har lite med ditt dobesøk å gjøre. (Selvom de sikkert skulle ønske å slippe å snakke med noen som sitter på do...)

Anonymous poster hash: ce35e...34d

Skrevet

Nei, det gjer eg aldri, og håpar å sleppe å vere vitne til at andre gjer det. Mannen har rett nok svara på tlf på do, men då ventar han heldigvis med "ærendet" sitt til samtalen er over.

Skrevet

Jeg snakker bare med mannen, leger, psykolog osv på tlf. Hadde ikke tatt med dem på do. Hadde holdt meg og forsøkt å kuttet ned samtalen.

Anonymous poster hash: 952e2...6e9

Skrevet

Har aldri opplevd at jeg er så tissetrengt at jeg må legge på for å gå på do. Jeg bare venter til samtalen er ferdig.

Skrevet

Klart de ringer tilbake. Fleste telefonselgere styrer ikke hvem de ringer. Det har de en dialler som gjør.... har lite med ditt dobesøk å gjøre. (Selvom de sikkert skulle ønske å slippe å snakke med noen som sitter på do...)

Anonymous poster hash: ce35e...34d

De kam skru av dialer slik at man ikke blir oppringt igjen. Det gjør de meg meg når jeg faker dobesøk

Skrevet

Mamma går nesten alltid på do når vi snakker sammen .jeg grøsser ! Ikke snakker vi lenge heller 😂

Anonymous poster hash: 45775...61c

Skrevet

Eh nei..!

Anonymous poster hash: 6919e...85b

Skrevet

Hvis jeg snakker med nære venner eller familie kan jeg godt gå på do.

Anonymous poster hash: c756c...21b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...