Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Er skikkelig nybegynner, "bare" på level 110, og har ikke skjønt alt med spillet enda, f.eks gelefiskene. Hver dag kan jeg snurre et lykkehjul hvor man kan vinne premier, og jeg synes alltid jeg vinner disse gelefiskene, men hvor blir de av? De dukker jo ikke opp noen steder slik som de andre premiene! Har googlet og skjønner de kan knuse gelé, men jeg finner jo ikke fiskene mine! Anonymous poster hash: 82d65...b07
Tante Hufsa Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Der du trykker SPILL er det tre rundinger under. Trykker du på fisken vil du få dobbelt med fisk i spillet når du bruker en du har laget i spillet.
SharonNeedles Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Er heller ikke i alle spillene du får "lov" til å bruke fiskene som hjelpemidler. De blir alikevel spart på, så når du kommer til et annet brett vil du ha mange fisker du kan bruke som hjelpemiddel
Tante Hufsa Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Sorry. Er på candy crush soda jeg nå.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Men hvilke brett får man lov til p bruke disse fiskene på da? Og hvordan finner jeg de i spillet? Anonymous poster hash: 82d65...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå