Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Jeg har hatt to tidlige SA og en MA i uke 11. I tillegg mistenker jeg at jeg har hatt to kjemiske graviditeter som gikk til grunne før positiv test. (Fikk da en ekstra temperaturstigning, gravidsymptomer som plutselig forsvant, og den ene gangen en test som ble positiv etter fristen, og det har tidligere bare skjedd når jeg har vært gravid og fått positiv test innenfor fristen dagen etterpå). Jeg har fått Crinone for å sjekke ut om det kan hjelpe. Jeg har eggløsning omtrent nå, mistenker at LH-stigningen kom midt mellom to tester for jeg har tatt to som var nesten positive og har hatt masse EL-smerter, alternativt får jeg positiv EL-test i kveld. Venter på temperaturstigningen. Spørsmålet er når jeg skal begynne med Crinone? Gynekologen sa dagen etter positiv EL-test, men jeg har av og til EL to dager etter positiv EL-test, og jeg har lest at man ikke må begynne med Crinone før man er sikker på at eggløsningen er overstått. Når begynner dere med Crinone? Hva har gynekologen deres sagt? (Min gynekolog pleide å skrive ut Lutinus fra positiv graviditetstest og har ikke erfaring med Crinone fra eggløsning, etter hva jeg forsto.) Er det for sent å begynne med Crinone den andre eller tredje dagen med temperaturstigning, altså tre-fire dager etter EL? Bør jeg begynne første dag med temperaturstigning? (Litt vanskelig for temperaturen min stiger gradvis fra EL, så blir alltid litt i tvil om det er en tilfeldig litt høyere temp eller om det er starten på temperaturstigningen). Håper noen har erfaring og kunnskap å dele! Anonymous poster hash: 8b6a0...a28
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Jeg brukte det fra positiv graviditetstest. Jeg blir lett gravid men har mistet 7 ganger. Med crinone satt den. Anonymous poster hash: 25f2c...327
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Jeg brukte det fra positiv graviditetstest. Jeg blir lett gravid men har mistet 7 ganger. Med crinone satt den. Anonymous poster hash: 25f2c...327 Så bra! Blir også lett gravid, men mister. Anonymous poster hash: 8b6a0...a28
Kiki32 Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Jeg brukte også fra positiv test. 7 MA uten,
Mrs druestein Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Jeg begynte på crione ca 3 dager etter eggløsning
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Tre dager etter EL var noe slik jeg forestilte meg st jeg kunne få til og være sikker på at EL har vært. Ble dere gravide og beholdt dere to siste som har svart? Anonymous poster hash: 8b6a0...a28
Kiki32 Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Jeg har fått to barn m crinone, ett uten og en MA med. Så om den har noe å si foe meg vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 Jeg har fått to barn m crinone, ett uten og en MA med. Så om den har noe å si foe meg vet jeg ikke... Ok Takk for svar, alle sammen! Flere med erfaringer? Anonymous poster hash: 8b6a0...a28
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 Kun brukt ved assistert befruktning. Da to dager etter insenimasjon og til uke 10. Skulle være sikker på at egget hadde festa seg, eller gått i vasken. Etter flere mislykka forsøk satt det med crinone. Anonymous poster hash: eb966...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå