Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 17 åring som har mishandlet dyr siden han var 6-7 år ... hva søren da .. hva bør man gjøre med sånne mennesker da, kan jo ikke være trygt å ha han der løs ? Anonymous poster hash: 26a33...722
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Psykisk helsevern. Unger som mishandler dyr gjør det ofte som en reaksjon på å selv ha blitt mishandlet. Anonymous poster hash: cd1ca...423
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Huff ja, men hvorfor tar ingen grep på 10 år??? Drept dyr i 10 år !! Bah blir kvalm ! Dreper nok lett et menneske også da Anonymous poster hash: 26a33...722
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Huff ja, men hvorfor tar ingen grep på 10 år??? Drept dyr i 10 år !! Bah blir kvalm ! Dreper nok lett et menneske også da Anonymous poster hash: 26a33...722 Dyr er dyr, menneske er noe helt annet. Anonymous poster hash: 4b925...53d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Dyr er dyr, menneske er noe helt annet. Anonymous poster hash: 4b925...53d Nåja, det er jo ikke helt ukjent at enkelte starter med å mishandle og drepe dyr og etterhvert avanserer til å mishandle og drepe mennesker. Barn som dreper dyr må tas på alvor! Anonymous poster hash: 1f93c...1c9
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Dyr er dyr, menneske er noe helt annet. Anonymous poster hash: 4b925...53d Det er ikke et så langt steg å ta Anonymous poster hash: 6e11e...780
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Tragisk at man får 2 år for mishandling av dyr, men bare et år for mishandling av kone og barn. Det er SYKT Anonymous poster hash: 9ccd4...9d9
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Folk som dreper dyr dreper fort mennesker også. Vil ikke ha sånne folk vandrende rundt Anonymous poster hash: 26a33...722
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 Tragisk at man får 2 år for mishandling av dyr, men bare et år for mishandling av kone og barn. Det er SYKT Anonymous poster hash: 9ccd4...9d9 Det er generelt svært lave straffer i Norge, selv for vold. Det blir feil å sette ting opp mot hverandre på denne måten. Jeg tenker at handlingene til gjerningsmannen må være svært grove for å gi en dom på to år, straffene for dyremishandling i Norge (om det i det hele tatt går til sak) er ofte bare bøter eller et par måneder maks i fengsel. Anonymous poster hash: c5337...2cb
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #10 Skrevet 28. februar 2017 Det er et kraftig signal om at man ikke føler empati. Samtlige massemordere har begynt med tortur av dyr, og dette er et at de mer kjente tidlige tegn på sosiologi og det må taes på alvor. Anonymous poster hash: 30a96...e7a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #11 Skrevet 28. februar 2017 "SosioPATI", skulle det stå. Anonymous poster hash: 30a96...e7a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #12 Skrevet 28. februar 2017 Det er et kraftig signal om at man ikke føler empati. Samtlige massemordere har begynt med tortur av dyr, og dette er et at de mer kjente tidlige tegn på sosiologi og det må taes på alvor. Anonymous poster hash: 30a96...e7a Hehe, jeg håper dette var autocorrect. Anonymous poster hash: 84319...4a4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #13 Skrevet 28. februar 2017 Det er generelt svært lave straffer i Norge, selv for vold. Det blir feil å sette ting opp mot hverandre på denne måten. Jeg tenker at handlingene til gjerningsmannen må være svært grove for å gi en dom på to år, straffene for dyremishandling i Norge (om det i det hele tatt går til sak) er ofte bare bøter eller et par måneder maks i fengsel. Anonymous poster hash: c5337...2cb Man kan ikke sammenligne mennesker og dyr, nei. Og likevel er det nok mange som føler det grådig urettferdig å nesten ha blitt drept av mannen sin og han sitter inne i bare 6-10 mnd, mens en som dreper dyr får 2 år. Eller en som dreper 77 får "bare" 21 år. Anonymous poster hash: 9ccd4...9d9
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #14 Skrevet 28. februar 2017 Nesten alle dreper dyr, hver eneste dag. Dyr har så liten respekt i de flestes øyne. Det er så synd hva folk ser seg blinde på kun fordi det passer deres egne interesser........ Anonymous poster hash: 7508f...c64
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #15 Skrevet 28. februar 2017 Dyr er dyr, menneske er noe helt annet. Anonymous poster hash: 4b925...53d Det har ingenting å si om det er dyr.Det er ikke greit å bedrive mishandlingbare bare fordi det ikke er mennesker! Anonymous poster hash: 84c6a...464
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #16 Skrevet 28. februar 2017 Nesten alle dreper dyr, hver eneste dag. Dyr har så liten respekt i de flestes øyne. Det er så synd hva folk ser seg blinde på kun fordi det passer deres egne interesser........ Anonymous poster hash: 7508f...c64 Jeg har drept 7 mus og 3 rotter hittil i år. Synes ikke det var så vanskelig. Og på verst tenkelige måte. Satte ut en felle de kunne gå i. Med lokkemat (stekt bacon) av alle ting. Har også drept 2 elg og et rådyr i det siste. De ligger begge oppskjært i fryseren klar til å benyttes til søndagsmiddager det neste halve året. Null respekt? Ja! Har du sett "oppdrag Nemo"? Der haiene sier "fisk er venner-ikke mat". Vel. Jeg tenker "dyr er mat-ikke venner" og sånn er det bare. Noen liker dyr, noen liker de ikke. Jeg har ikke evnen å bli glad i dyr feks. Forstår ikke at folk vil ha dyr osv. Det er ikke ulovlig Anonymous poster hash: 9ccd4...9d9
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #17 Skrevet 28. februar 2017 Det har ingenting å si om det er dyr.Det er ikke greit å bedrive mishandlingbare bare fordi det ikke er mennesker! Anonymous poster hash: 84c6a...464 Det er jeg enig med deg i. Men det er et ganske stort skritt å ta fra å mishandle dyr til det å faktisk gjøre et annet menneske noe vondt. Anonymous poster hash: 4b925...53d
Anyne Skrevet 28. februar 2017 #18 Skrevet 28. februar 2017 Han har langtpinet dem, filmet det, skrytt av det, lagt noen av dem på kirketrappa osv. Uten tvil veldig syk og trenger MYE hjelp!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #19 Skrevet 28. februar 2017 Litt forskjell å skyte en elg enn å pine en katt til døde med å stikke pinner i den vel !! jeg er ingen dyreelsker, men å pine et levende vesen til døde er bare grusomt. Forskjell på å klapse ned en flue og sette seg å trekke ut alle føttene på den levende også vel !!! Anonymous poster hash: 26a33...722
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #20 Skrevet 28. februar 2017 Litt forskjell å skyte en elg enn å pine en katt til døde med å stikke pinner i den vel !! jeg er ingen dyreelsker, men å pine et levende vesen til døde er bare grusomt. Forskjell på å klapse ned en flue og sette seg å trekke ut alle føttene på den levende også vel !!! Anonymous poster hash: 26a33...722 Da vi var små hentet vi froskeegg i dammen der jeg bodde. Så "avlet" vi rompetroll, de ble til frosker. Vi måtte mate de og fanget fluer som vi rev en vinge av så froskene ikke måtte anstrenge seg. Hadde vi hatt kamera, hadde vi nok filmet det. Vi sjekket også om salamandere VIRKELIG slapp halen om vi tok i de. Vi rev av krabber ben og sjekket om de ble røde om vi la de levende på grillen (det gjør man med reker og krabber og vi spiser de med glede). Vi lekte at katten var tiger og vi måtte skremme den med ild. Den ene tok fyr, men overlevde. Vi brant også maur med forstørrelsesglass og en gang klarte vi å brekke foten til en hund i eikene på en sykkel. Anonymous poster hash: 9ccd4...9d9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #21 Skrevet 1. mars 2017 Da vi var små hentet vi froskeegg i dammen der jeg bodde. Så "avlet" vi rompetroll, de ble til frosker. Vi måtte mate de og fanget fluer som vi rev en vinge av så froskene ikke måtte anstrenge seg. Hadde vi hatt kamera, hadde vi nok filmet det. Vi sjekket også om salamandere VIRKELIG slapp halen om vi tok i de. Vi rev av krabber ben og sjekket om de ble røde om vi la de levende på grillen (det gjør man med reker og krabber og vi spiser de med glede). Vi lekte at katten var tiger og vi måtte skremme den med ild. Den ene tok fyr, men overlevde. Vi brant også maur med forstørrelsesglass og en gang klarte vi å brekke foten til en hund i eikene på en sykkel. Anonymous poster hash: 9ccd4...9d9 Slik empatiløs atferd over tid finner jeg alarmerende. Anonymous poster hash: 30a96...e7a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #22 Skrevet 1. mars 2017 Slik empatiløs atferd over tid finner jeg alarmerende. Anonymous poster hash: 30a96...e7a Vi er alle normale voksne i dag. Suksessrike hele gjengen Anonymous poster hash: 9ccd4...9d9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #23 Skrevet 1. mars 2017 Høres bekymringsfullt ut at du gjorde det som liten.Det er i hvertfall ikke normalt.Trist det finnes sånne som deg Anonymous poster hash: 2e359...628
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #24 Skrevet 1. mars 2017 Vi er alle normale voksne i dag. Suksessrike hele gjengen Anonymous poster hash: 9ccd4...9d9 Psykopater har det med å klatre høyt på rangstigen ja. Anonymous poster hash: 4b925...53d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #25 Skrevet 1. mars 2017 Vi er alle normale voksne i dag. Suksessrike hele gjengen Anonymous poster hash: 9ccd4...9d9 Det er ikke suksessen i livet deres som er bekymringen her, men grad av empati dere (du) er i stand til å føle. Anonymous poster hash: 1f93c...1c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå