Gå til innhold

Trenger et råd her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver en liten ernæringsklinikk her i byen jeg bor. Sliter litt med å få kunder og foreløpig betaler det kun husleie i lokalet jeg leier. 

Denne uka ringte en dame meg for å få time. Siden hun ringte først men at jeg ikke rakk å ta tlf, så sjekket jeg opp nummeret på tlfkatalogen. Jeg fant ut at det tilhørte en mann og fant ut at han drev et stort fysioterapeutsenter i byen.  

Nå hadde det vært en ypperlig mulighet for meg å få innpass på det senteret og få lagt ut mine flyers, evt fått han/hans kolleger (altså mannen hennes) til å nevne meg for kundene deres. Jeg trenger så sårt flere kunder eller så er jeg fristet til å legge ned hele greia.

Finnes det en måte (muligens ikke første konsultasjon) som jeg kunne ha fått flettet inn dette i en samtale med henne på? Uten at det virker tilgjort og uten å trå over grenser (veldig var for det).

Eller ville dere gitt slipp på den tanke med en gang?

Ønsker jo heller ikke fortelle henne om vanskelighetene mine, men jeg pleier å få relativt god kontakt med mine kunder etter hvert....jeg burde kanskje rett og slett sett det an og flettet det inn der det hadde passet...

Anonymous poster hash: 1995b...395
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil mene at det er mer redelig å ta kontakt direkte med senteret du ønsker samarbeide med.

Om kona hans først har vært noen ganger hos deg og er fornøyd kjenner han jo til hva du står for og hvordan du arbeider. Om du velger å gå bakveien og forsøke å ta det via kona ville jeg personlig rykke litt unna. Det er ikke en profesjonell og ryddig måte å gjøre det på.

Anonymous poster hash: 79707...0a5

Skrevet

Jeg vil mene at det er mer redelig å ta kontakt direkte med senteret du ønsker samarbeide med.

Om kona hans først har vært noen ganger hos deg og er fornøyd kjenner han jo til hva du står for og hvordan du arbeider. Om du velger å gå bakveien og forsøke å ta det via kona ville jeg personlig rykke litt unna. Det er ikke en profesjonell og ryddig måte å gjøre det på.

Anonymous poster hash: 79707...0a5

Hi

Sant det. Problemet med å gå direkte via senteret er at de ofte har så mye å gjøre og gidder ikke se på deg to ganger før de sier hadet. Har tatt den runden med legesentre m.m og det er lite interesse å se når de ikke kjenner til deg mer enn det. 

Derfor ante jeg en mulighet her - men som sagt, jeg er bare nødt til å treffe henne noen ganger først og se hva jeg får gjort der. Og så ta det underveis hvis muligheten presenterer seg....helt naturlig

Anonymous poster hash: 1995b...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...