Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #26 Skrevet 28. februar 2017 Nei, aldri i livet! Synes man har lite i topplokket om man drar med seg barna sine dit nå! Anonymous poster hash: f4963...fbd Og hvorfor mener du det??? Er det så mye verre der nå altså enn i fjor?? Kjenner jeg er spent på svaret ditt😂😂 Anonymous poster hash: 137a2...4a7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #27 Skrevet 28. februar 2017 Mulig jeg er helt grønn nå, men hva er det som er verre i år enn i fjor? Anonymous poster hash: f3e62...4f4 Det lurer jeg på også🤔🤔 Anonymous poster hash: 137a2...4a7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #28 Skrevet 28. februar 2017 Vet dere hvor mange terrorangrep som har vært i Tyrkia de siste årene. Enn så lenge har badestedene vært forskånet, men det vet man ikke hvor lenge varer. Anonymous poster hash: 318f3...2c3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #29 Skrevet 28. februar 2017 Vet dere hvor mange terrorangrep som har vært i Tyrkia de siste årene. Enn så lenge har badestedene vært forskånet, men det vet man ikke hvor lenge varer. Anonymous poster hash: 318f3...2c3 Se f.eks her: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/tyrkia/tidslinje-2016-slik-var-tyrkias-terroraar/a/23886424/ Anonymous poster hash: 318f3...2c3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #30 Skrevet 28. februar 2017 I teorien kan det skje "uroligheter" overalt der man reiser... Men akkurat Tyrkia hadde ikke jeg reist til nå... Per nå oppfatter jeg det som "hot spot" for angrep og ikke minst de politiske urolighetene som har vært der. Skal sies at jeg er litt forutinntatt etter å ha hørt venner som har reist dit og at man ikke får gått i fred et eneste sted... Hvis du ikke er limt til mannen din. I tillegg til ekstremt slitsomme selgere... Men kanskje ikke sånn overalt i Tyrkia ? Anonymous poster hash: b0a93...928
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #31 Skrevet 28. februar 2017 Niks. Og jeg reiser ellers rimelig mye rundt. Men Tyrkia, der setter jeg ikke en eneste fot nå. Anonymous poster hash: 8c049...de4
Øyne som ser!! Skrevet 9. mars 2017 #32 Skrevet 9. mars 2017 Det lurer jeg på også🤔🤔 Anonymous poster hash: 137a2...4a7 Kuppforsøk, terrorangrep, presidenten har blitt mer koko. Leser du ikke nyheter i det hele tatt eller?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #33 Skrevet 9. mars 2017 Vi reiser hvert år. Er halvt tyrkisk så har familie der og sommerhus. Anonymous poster hash: a68e8...381
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #34 Skrevet 9. mars 2017 Nei. Alt for Talibanvennelig. Anonymous poster hash: 19027...9ec
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #35 Skrevet 9. mars 2017 I teorien kan det skje "uroligheter" overalt der man reiser... Men akkurat Tyrkia hadde ikke jeg reist til nå... Per nå oppfatter jeg det som "hot spot" for angrep og ikke minst de politiske urolighetene som har vært der. Skal sies at jeg er litt forutinntatt etter å ha hørt venner som har reist dit og at man ikke får gått i fred et eneste sted... Hvis du ikke er limt til mannen din. I tillegg til ekstremt slitsomme selgere... Men kanskje ikke sånn overalt i Tyrkia ? Anonymous poster hash: b0a93...928 Jeg var i Alanya, Tyrkia, sammen med en vennine da jeg var 25 år. Jeg gråt første dagen!, jeg ville hjem! Jeg kunne ikke gå 1 meter uten at mannfolka hoia og prøvde å ta takk i meg.Jeg svarte ikke, og da ble jeg kalt hore og kjeftet på.sånn var det overalt. Jeg skulle kjøpe is på stranda, da begynner selgern å klå meg på halsen og brystene mine! Jeg er en helt vanlig jente som ikke flørter eller drikker eller noe som helst. Det var helt forferdelig! Jeg skal aldri dit igjen.aldri. Anonymous poster hash: e9391...401
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #36 Skrevet 10. mars 2017 Jeg var i Alanya, Tyrkia, sammen med en vennine da jeg var 25 år. Jeg gråt første dagen!, jeg ville hjem! Jeg kunne ikke gå 1 meter uten at mannfolka hoia og prøvde å ta takk i meg.Jeg svarte ikke, og da ble jeg kalt hore og kjeftet på.sånn var det overalt. Jeg skulle kjøpe is på stranda, da begynner selgern å klå meg på halsen og brystene mine! Jeg er en helt vanlig jente som ikke flørter eller drikker eller noe som helst. Det var helt forferdelig! Jeg skal aldri dit igjen.aldri. Anonymous poster hash: e9391...401 Mens jeg var der i tre uker da jeg var 18 år (i år 2000), og jeg hadde det helt fantastisk. Anonymous poster hash: 1b6ba...19d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #37 Skrevet 10. mars 2017 Vi har vært i Oba utefor Alanya jevnlig de siste fem årene. Veldig hyggelig plass, gode restauranter (den ene drevet av Tyrkias Bocuse d'Or vinner). Veldig barnevennlig og rolig. I år drar vi til Spania, men vi håper å ta turen tilbake til Oba neste år, hvis de politiske forholdene tillater det. Anonymous poster hash: ca1de...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå