Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Her tar Thomas Seltzer fleinsopp Trygdekontoret-programlederen tester selv ut fleinsoppens påstått positive effekt i ukas program. – En oppdagelsesferd, ikke et debattinnlegg, sier prosjektleder for programmet. https://www.nrk.no/kultur/her-tar-thomas-seltzer-fleinsopp-1.13400416 Er det riktig av NRK å forherlige det å ta rusmidler, det å ruse seg? Anonymous poster hash: 4d0ce...821
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Her tar Thomas Seltzer fleinsopp Trygdekontoret-programlederen tester selv ut fleinsoppens påstått positive effekt i ukas program. – En oppdagelsesferd, ikke et debattinnlegg, sier prosjektleder for programmet. https://www.nrk.no/kultur/her-tar-thomas-seltzer-fleinsopp-1.13400416 Er det riktig av NRK å forherlige det å ta rusmidler, det å ruse seg? Anonymous poster hash: 4d0ce...821 Igjen, du serverer en konklusjon, ikke et spørsmål. Anonymous poster hash: 214e7...5fd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Igjen, du serverer en konklusjon, ikke et spørsmål. Anonymous poster hash: 214e7...5fd Hva er galt nå da? Det er rusmidler. De fremstiller det som noe kult, morsomt, å ruse seg. Det er ikke en konklusjon, det er hva de sier selv om stuntet. Anonymous poster hash: 4d0ce...821
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Hva er galt nå da? Det er rusmidler. De fremstiller det som noe kult, morsomt, å ruse seg. Det er ikke en konklusjon, det er hva de sier selv om stuntet. Anonymous poster hash: 4d0ce...821 Jo, du konkluderer med at de de driver med er forherligelse av rusmidler. Da er det ikke rom for diskusjon. Anonymous poster hash: 214e7...5fd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Jo, du konkluderer med at de de driver med er forherligelse av rusmidler. Da er det ikke rom for diskusjon. Anonymous poster hash: 214e7...5fd Ja, og det er det jeg lurer på om folk synes er riktig gjort av NRK, eller om folk synes det er galt. Det er masse rom for diskusjon om det. Anonymous poster hash: 4d0ce...821
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Jeg har sett Seltzer ta opp rusmidler før, i "Natta Norge". Det han viste der var til skrekk og advarsel for alle som så på.. Anonymous poster hash: 4bb44...75b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Ja, og det er det jeg lurer på om folk synes er riktig gjort av NRK, eller om folk synes det er galt. Det er masse rom for diskusjon om det. Anonymous poster hash: 4d0ce...821 Ikke noe diskusjon rundt hvorvidt premisset ditt er riktig? Ja ja, håper du finner noen å diskutere med på det nivået. Det blir i alle fall ikke meg. Anonymous poster hash: 214e7...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå