Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Unnskyld meg, men for en idiot han er? 90% av den norske befolkningen prøver (og feiler) med å slanke seg og er misunnelige på hoppspjælingene? Seriøst? Hvor dust går det an å bli? – Det er snakk om rett og slett å få til det å slanke seg, noe 90 prosent av den norske befolkningen prøver på, men ikke får til. Der lykkes vi fordi vi har folk rundt oss som gjør at vi kan gjøre det i kontrollerte former. Sånn jeg ser på det er det mye misunnelse rundt det at vi faktisk lykkes med det vi prøver på, sier han. Her er linken http://www.tv2.no/sport/8958557/ Anonymous poster hash: 8be7b...ea6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Tar han feil? Anonymous poster hash: e7657...3a7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Hva er det du reagerer på, helt konkret? Anonymous poster hash: b8d37...bff
nasse nøffen Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Det var en spøk, artig vri på all den kritikken og maset de er utsatt for. De har stort kroppsfokus, og spesielt fra presse og alle andre. Poenget hans var å få frem at de slanker seg riktig, for de MÅ ned i vekt for å hoppe lengst, men at de slanker seg riktig, i motsetning til mange andre, som deg og meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå