Gå til innhold

Ville dere fortalt eksmannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at jeg fant og leste "kjærlighetsbrevene" hans til en annen den gang for lenge siden som gjorde at jeg ble så sint/skuffa/lei meg.

Det hele endte med skilsmisse for to år siden,han forlot meg for en annen, men han vet ikke at jeg leste det..

Ville dere fortalt det nå? Som en forklaring på hvorfor jeg ble vanskelig?

Eller bare drite i all praten om hva som skjedde da og gå videre?

Anonymous poster hash: b666c...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er to år siden så la det ligge. Med mindre han spør deg direkte eller om det fortsatt er et tema som stadig blir dratt opp. Da er det kanskje bedre å bare få sagt det bare for å kunne legge det bak seg.

Anonymous poster hash: 2ea3b...66a
Skrevet

Jeg tror jeg ville sagt det.

Anonymous poster hash: 2e97e...67c

Skrevet

Siden du fortsatt tenker på det,ville jeg sagt det.

Anonymous poster hash: 0da6a...2e7

Skrevet

Hvis du ikke hadde baller til å ta det opp og i stedet kjørte ekteskapet i dass så er det for seint nå.

Anonymous poster hash: 7a0fd...10f
Skrevet

Hvis du ikke hadde baller til å ta det opp og i stedet kjørte ekteskapet i dass så er det for seint nå.

Kan forøvrig tenke meg at ungene dine er kjempehappy med at mora deres ble ei heks og hjemmet deres forsvant.

Skrevet

Kan forøvrig tenke meg at ungene dine er kjempehappy med at mora deres ble ei heks og hjemmet deres forsvant.

Typisk damer å legge dette over på mor. Kvinner er og blir kvinner verst. Jeg ville også blitt knust og utenfor hvis jeg fant mannens kjærlighetsbrev til en annen.

Anonymous poster hash: 2e97e...67c

Skrevet

Men hi da..... Mener du virkelig at du ble så lei deg av GAMLE kjærlighetsbrev din mann hadde skrevet til en annen FØR han i det hele tatt møtte deg, at det er årsaken til bruddet deres?

Okei ja..... 😏

Anonymous poster hash: cbe9c...306

Skrevet

Men hi da..... Mener du virkelig at du ble så lei deg av GAMLE kjærlighetsbrev din mann hadde skrevet til en annen FØR han i det hele tatt møtte deg, at det er årsaken til bruddet deres?

Okei ja..... 😏

Anonymous poster hash: cbe9c...306

Mener nok brev skrevet mens de var sammen, til en annen.

Anonymous poster hash: 24771...4ea

Skrevet

De var skrevet mens vi var sammen ja, både før og etter barn. Han fortalte meg om henne og forsto ikke hvorfor jeg tok sånn på vei. Han visste jo ikke at jeg hadde lest brev. Om jeg hadde fortalt det hadde det blitt kroken på døra... Sinnet hans ville jeg ikke utsette meg for. Men helt rett, jeg hadde ikke baller til å fortelle om det da. Og lurer på om jeg skal fortelle det nå, for å forklare mine reaksjoner.

Mange sier at det er kjempebra at vi er skilt... Han var veldig egoistisk..

Men om barna har det bra med å flytte fram og tilbake, -det har de ikke.

Skrevet

De var skrevet mens vi var sammen ja, både før og etter barn. Han fortalte meg om henne og forsto ikke hvorfor jeg tok sånn på vei. Han visste jo ikke at jeg hadde lest brev. Om jeg hadde fortalt det hadde det blitt kroken på døra... Sinnet hans ville jeg ikke utsette meg for. Men helt rett, jeg hadde ikke baller til å fortelle om det da. Og lurer på om jeg skal fortelle det nå, for å forklare mine reaksjoner.

Mange sier at det er kjempebra at vi er skilt... Han var veldig egoistisk..

Men om barna har det bra med å flytte fram og tilbake, -det har de ikke.

Altså han fortalte om følelsene han hadde for henne.

Skrevet

Det et kanskje ikke vits i å prate om gammelt grums?

Skrevet

Hva godt skal det gjøre å komme med sånt noe nå?? Dere er skilt, og brevene var noe av grunnen. Siden du ikke tok dette opp den gangen det gjald, synes jeg det er latterlig å komme med det nå.

Vil du ha han tilbake?

Skrevet

Nei vil ikke ha han tilbake, men mest som en forklaring på hvorfor jeg reagerte slik.

Skrevet

Han forlot deg for en annen skrev du..?

Hvordan får noen her inne det til å bli din skyld at forholdet til tok slutt..?

Skjønner ikke noe.

Men umiddelbart tenker jeg at hva er poenget med å trekke opp dette nå? Dere har vel begge gått videre siden den gang.

Skrevet

Jo det har vi jo, han har behov for å prate. Legge skyld på meg, og jeg vet han hat snakka dritt om meg i bygda. Kanskje det siste jeg tenker mest på? Lust til å fortelle bygda for en drittsekk han var.. ?

Skrevet

Jo det har vi jo, han har behov for å prate. Legge skyld på meg, og jeg vet han hat snakka dritt om meg i bygda. Kanskje det siste jeg tenker mest på? Lust til å fortelle bygda for en drittsekk han var.. ?

Hvis det kan komme opp naturlig i en samtale, så kan det være verdt å nevne det. Du skriver at han har behov for å skylde på deg, så beste gang han sier til deg at det var din skyld, kan du jo sikkert nevne hvorfor. Lov å håpe at pipa får en annen lyd da, slik du beskriver det, fremstår han som en liten skjørtejeger, og det kan sikkert forandre den mentale balansen til en hver kone det.

Anonymous poster hash: aa5fc...87f

Skrevet

Hva skal han bruke den informasjonen til?

Anonymous poster hash: b7864...af6

Skrevet

Sikkert umodent men om jeg hadde vært deg og min ex klandret meg hadde jeg sagt det. Om han legger ut om hvor forferdelig du var så nevn at du nettopp hadde funnet brev som beviser han gikk bak ryggen din.

Om noen hadde sagt noe ville jeg også sagt hva han hadde gjort.

Anonymous poster hash: a538b...016

Skrevet

...at jeg fant og leste "kjærlighetsbrevene" hans til en annen den gang for lenge siden som gjorde at jeg ble så sint/skuffa/lei meg.

Det hele endte med skilsmisse for to år siden,han forlot meg for en annen, men han vet ikke at jeg leste det..

Ville dere fortalt det nå? Som en forklaring på hvorfor jeg ble vanskelig?

Eller bare drite i all praten om hva som skjedde da og gå videre?

Er du barnslige eller.

Kva hjelper det ? Og at på få han meir irritert og han har meir dritt og slenge om deg. Bruk det lille du har og hold kjeft.

Anonymous poster hash: 9167c...dba

Skrevet

Ja. Hadde fortalt han alt. Fordi han fortjener å vite hvordan han såra deg!

Anonymous poster hash: df022...933

Skrevet

Eeeeeh? Så hun ødela hjemmet? Er du helt god?! Fader så frekk du er....

Anonymous poster hash: df022...933

Skrevet

Nei vil ikke ha han tilbake, men mest som en forklaring på hvorfor jeg reagerte slik.

Personlig hadde jeg ikke hatt noen behov for å fortelle det. Han er en dust som holdt på sånn. Dersom det faller seg naturlig å komme inn på det, så kan det være jeg hadde sagt noe, ellers ikke.
Skrevet

Vet dere hva! Det var godt å bare få det her. Nå er behovet betraktelig lavere. Det er i den store sammenheng en bagatell. Det var bare en veldig stor sak da.. Han var en skikkelig dust. Det hadde gått den veien uansett...

Nå er behovet for god dialog ang barna faktisk større enn å fordele skyld. Har gått gjennom det før -at jeg driter i hva andre tenker og vet hva som er sannheten.

Men at hun har rett at jeg kanskje skulle hatt baller til å si det da er en annen sak. Jeg får ha fokus på å gro større baller fra nå av ;)

Skrevet

Vet dere hva! Det var godt å bare få det her. Nå er behovet betraktelig lavere. Det er i den store sammenheng en bagatell. Det var bare en veldig stor sak da.. Han var en skikkelig dust. Det hadde gått den veien uansett...

Nå er behovet for god dialog ang barna faktisk større enn å fordele skyld. Har gått gjennom det før -at jeg driter i hva andre tenker og vet hva som er sannheten.

Men at hun har rett at jeg kanskje skulle hatt baller til å si det da er en annen sak. Jeg får ha fokus på å gro større baller fra nå av ;)Anonymous poster hash: b666c...f42

Jeg ville, som du skriver nå, fokusert på å holde forholdet konfliktfritt for å kunne kommunisere omkring alt med barna på en god måte. Det svei sikkert der og da, men nå er det fortid og bruddet et faktum for lenge siden. Fornuftig å la det gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...