Gå til innhold

Synes dere dette er lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen 4100 kr til den 20 mars. Det skal dekke mat, klær, bensin og underoldning. Er en voksen og et barn og en ungdom av og til.

Anonymous poster hash: 61e32...3c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør gå helt greit. Man må jo ikke kjøpe klær akkurat de tre ukene

Anonymous poster hash: e9a91...ced

Skrevet

Det høres lite ut, men det går hvis du er bevisst. Klær er ikke noe du MÅ ha? Det kan vel vente til neste lønn?

Anonymous poster hash: 9058d...173

Skrevet

Klart det går. Droppe klær, kjør mindre og handle mat på salg

Skrevet

Vi har 1900 til den 10, familie på 4. Skal ikke dekke bensin, men mat. Går akkurat.

Anonymous poster hash: 15798...c59
Skrevet

Får det vel til på et vis, men ingen store sprell. ;)

Anonymous poster hash: 61e32...3c5

Skrevet

Det er altfor lite for min livsstil nå, men den er jo selvsagt lagt opp i forhold til vår økonomiske situasjon. Jeg kan brenne halvparten av det der bare på en spontan tur innom noen butikker.

Men om jeg måtte, så hadde jeg klart å få det til å holde denne måneden. Det hadde da kun blitt på mat, andre ting hadde måtte blitt nedprioritert.

Anonymous poster hash: 82d56...227

Skrevet

Har 115,- som skal rekke til husholdningen for 2 voksne og 3 barn til 12/3.. 😂😂😂😖

Anonymous poster hash: 1a51f...639

Skrevet

Hvordan i all verden klarer dere å holde matbudsjettet så lavt? En voksen og tre barn mellom 1-7 og her blir det iallefall 2000 i uka

Anonymous poster hash: 12edc...a71

Skrevet

ja hvis du prioterer riktig

Skrevet

har 900 til den 12 mars til familie på fire. Skal dekke mat, går vel sånn akkurat, har et par brød og et par middager liggende

Anonymous poster hash: 907e9...88c
Skrevet

Det er lite men det går. Her bruker vi ca 8000 PR mnd på mat, to voksne og to barn 3+6 år.

Vi synes dette er mye, så en måned bestemte vi oss for å klare oss med 4000, og det gikk faktisk helt fint. Man må planlegge mer, og spise mer vegetarmat, fant vi ut.

Anonymous poster hash: 2b1b2...c77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...