Gå til innhold

Pass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått innvilget lån og vi må levere fra oss pass som legitimasjon. Vi har kjøpt hus. Problemet er at jeg ikke finner passene våres noen steder. Hva gjør vi da?

Anonymous poster hash: a563a...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bankkort og førerkort er vel gyldig som legitimasjon det også? Kan ikke huske at vi måtte vise pass når vi fikk lån 😊

Anonymous poster hash: 3ca54...22c

Skrevet

Nei ikke når vi fikk det andre lånet heller. Vi har jo begge bank id og dette får du jo ikke uten pass. Førerkort og bankkort har jo bilde og personnummer. Hm han sa at vi måtte finne det frem til møte når vi skal skrive kontrakt men har helt ærlig ikke ork til å gå igjennom 50 flytteesker på leting etter pass. Trodde det holdt med førerkort jeg. Det gjorde det på vårt siste lån.

Kan han nekte oss lån når vi kommer dit?

Skrevet

Nei ikke når vi fikk det andre lånet heller. Vi har jo begge bank id og dette får du jo ikke uten pass. Førerkort og bankkort har jo bilde og personnummer. Hm han sa at vi måtte finne det frem til møte når vi skal skrive kontrakt men har helt ærlig ikke ork til å gå igjennom 50 flytteesker på leting etter pass. Trodde det holdt med førerkort jeg. Det gjorde det på vårt siste lån.

Kan han nekte oss lån når vi kommer dit?

Du får bank id uten å ha pass. Jeg har ikke hatt pass på 15 år, har bank id

Anonymous poster hash: 097b0...351

Skrevet

Da vi fikk lån kunne jeg som var kunde i banken vise bankkort, mannen som hadde annen bank måtte ha pass.

Jeg har jo vist pass for å få det bankkortet i den banken.

Tenker det trolig har med hvor vanskelig det er å forfalske pass i motsetning til bankkort.

Anonymous poster hash: 87fde...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...