Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 For fire år siden hadde jeg bakteriell vaginose. Da jeg blir ropt opp på legekontoret ser jeg til min skrekk at det er en av de andre legene på kontoret. Mann og vanvittig kjekk. Ca fem år eldre enn meg. Så møtte jeg han på byen i helgen. Han sjekket meg opp. Ba om telefonnummer. Sa det var noe veldig kjent med meg, lurte på om jeg hadde jobbet ved dét eller dét sykehuset. Jeg husket selvsagt han godt, hvem glemmer McDreamy liksom. Uansett, jeg sa det ikke til han da. Lyst å date han men ser for meg følgende scenario, midt under en romantisk middag kommer han på hvor han har meg fra og han får bilder i hodet av vaginaen min og utflod. Er det litt ekkelt å date en som har utført GU på deg? Skal jeg si det til han? Og tror dere han synes det er ekkelt? What to do? Anonymous poster hash: 26046...b0c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Du kan være rimelig sikker på at han ikke husker. For deg var dette en greie, for han var det en vanlig tirsdag. Anonymous poster hash: b8a1f...718
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Du kan være rimelig sikker på at han ikke husker. For deg var dette en greie, for han var det en vanlig tirsdag. Anonymous poster hash: b8a1f...718 Han sier jo at han ikke klarer å plassere meg men at han vet han har sett meg før. Er litt redd han skal komme på det da. Anonymous poster hash: 26046...b0c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Bare si det. Trenger ikke snakke om vaginosen, men si at du har hatt legetime hos ham en gang. Anonymous poster hash: e4b2d...65a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 - Hvor har jeg sett deg før? - Skulle gjerne hatt en mer spennende historie, men du var faktisk vikar for legen min engang. Sjekker han opp hav du var inne for er det verre diagnoser du kunne hatt. En lege ser ganske mye disgusting, så dette trekker han nok bare på skuldrene av. Anonymous poster hash: 74e00...fe5
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Dette er ikke bekymringsfullt før han evt sier "det er noe kjent med lukta di?" Anonymous poster hash: 3fc8c...a6e
Mamma til 2 søte Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Er det ikke noe som at 1 av 3 blir rammet av bv en eller annen gang da? Er jo litt merkelig at han som lege ikke skjønner hvorfor det er noe kjent med deg 😁 Han kan umulig aldri sett igjen pasienter en eller annen plass. Mulig han husker men ikke vil si noe og venter på at du sier det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå