Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Og du skriver jeg elsker deg og, mer enn du kan forestille deg...Mens jeg gråter og tenker at jeg ikke orker mer... Ting ble ikke som noen av oss hadde tenkt etter vi fikk barn..Har en gutt på 11mnd, og mannen er sykelig sjalu på han..Mener han får all oppmerksomheten..Baby har kolikk og jeg får spørsmål om jeg ikke elsker mannen flere ganger fra han...Noen som kan gi meg noen råd?? Mye annet som ligger bak her og men jeg orker ikke skrive alt..Dette er bare overflaten... Anonymous poster hash: edc71...687
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Nå vet jeg ikke resten av historien deres, men min mann ble også sjalu. Han sluttet å bidra hjemme, reiste bort, dro ut hver helg, brukte ekstra lang tid hjem fra jobb, satt kun på PCen osv. Det gikk over da jeg begynte å jobbe. Anonymous poster hash: ea8a9...1e6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Han må til psykolog. Ellers kan du ikke være sammen med ham. Barnet kommer først. En sjalu far er ingen god far Anonymous poster hash: ce9d0...3e4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Du må få mannen til og forstå han er ikke nr 1 mer. Tar han noe ansvar for barnet? Bærer og trøster? Å være sjslu på eget barn er jo ille, skjønner det er vondt å føle seg tilsidesatt. Men sånn er det å få barn, da må barnet gå først. Vet ikke om noe terapi kunne fungert, eller la han ta mer ansvar om du stort sett tar barnet. Anonymous poster hash: 65810...928
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 At voksne folk blir sjalu på små barn er meg en gåte🤔 Altså, jeg ble mamma for 5 mnd siden og all min tid går til barnet og jeg elsker å ha det sånn. Hadde mannen sagt at han følte seg tilsidesatt hadde jeg følt jeg var sammen med en guttepjokk. Be han stramme seg opp og ta seg kraftig sammen!! De er barn bare en kort tid i livet og da kan det fort bli slik. Anonymous poster hash: 2f3f0...fd3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Har han hatt fedrekvoten enda? For mange skjer det store endringer når mor begynner jobbe og far må stelle hjemme på heltid... Mannen min var ikke sjalu altså, men han syntes nok det ble gjort litt lite hjemme når jeg tross alt ikke jobbet og bare hadde et barn, hus og hjem å ta meg av. Etter fire dager med fedrekvote kom jeg hjem til et rotete hus, men med en diiiger blomsterbukett på stuebordet, da sa han at han angret på de gangene han hadde vist misnøye med med når jeg hadde permisjon for dette var jammen mer krevende enn han hadde trodd Anonymous poster hash: 81896...895
Ønskemamma+pappa Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 HI her..Han skal ha fedrekvota på vårparten, han jobber i snømåkings relatert firma og må være i beredskap hele vinteren..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Da må han få hjelp. Sykelig sjalusi er ikke bra. Jeg også savner mannen når det er mye med barna, men barna først likevel! Baby 0-1 år trenger mye, det burde han forstå Anonymous poster hash: 23ef0...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå