Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Ånei😟 jenta vår begynte å kaste opp i dag tidlig. Hun fikk litt vann og det glasset ble stående på badet. Lillebror på 2 kom på badet og drakk av glasset. Hvor stor er sannsynligheten for at han har blitt smittet? Anonymous poster hash: b424b...a4c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Stor... Anonymous poster hash: 4f8e0...487
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Meget stor, uavhengig av at han drakk av glasset. Anonymous poster hash: a653d...70d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 God bedring sier jeg🤢 Anonymous poster hash: 8be9c...08b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Det er viktig å lære barna å ikke drikke av samme glass som andre har drukket av så tidlig som mulig. Tenk om de drakk av samme glass som noen med aids hadde drukket av? Det er viktig å lære barna hygiene og det å passe seg for bakterier. Anonymous poster hash: d30f7...684
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Det er viktig å lære barna å ikke drikke av samme glass som andre har drukket av så tidlig som mulig. Tenk om de drakk av samme glass som noen med aids hadde drukket av? Det er viktig å lære barna hygiene og det å passe seg for bakterier. Anonymous poster hash: d30f7...684 Nå krever hiv-viruset minimun 7 liter med spytt for at smitte teoretisk sett skal kunne overføres, så jeg ville prioritert å lære barna å drikke på en litt mindre ekkel måte først var jeg deg.... Anonymous poster hash: d2fb4...35a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Han ble antagelig smittet allerede i går, så det hadde jeg ikke tenkt noe særlig på. Søsken smitter hverandre, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 4d4b0...126
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Han ble antagelig smittet allerede i går, så det hadde jeg ikke tenkt noe særlig på. Søsken smitter hverandre, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 4d4b0...126 Ja, han gjorde vel kanskje det hun som har omgangssjuka er ofte kvalmen med oppkast, tredje gang på ca. 6 uker. Og stort sett får ikke søskena det. Hun har veldig svak mage. Men begynner å tru at ikke alt kan være omgangssyke...HI Anonymous poster hash: b424b...a4c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 Det er viktig å lære barna å ikke drikke av samme glass som andre har drukket av så tidlig som mulig. Tenk om de drakk av samme glass som noen med aids hadde drukket av? Det er viktig å lære barna hygiene og det å passe seg for bakterier. Anonymous poster hash: d30f7...684 Litt voksenopplæring ser vel også ut til å være på sin plass... Man får ikke hiv av å drikke av samme glass som en som har hiv. Hiv er for øvrig en virussykdom og ikke forårsaket av bakterier. Kanskje du skal lære barnet ditt om alle de "gode" bakteriene som bor på huden og i tarmen? Lær barnet ditt å bruke kondom når den tiden kommer, det er sannsynligvis det beste tipset for å unngå kjipe sykdommer... Anonymous poster hash: 5c9a6...594
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #10 Skrevet 28. februar 2017 Ja, han gjorde vel kanskje det hun som har omgangssjuka er ofte kvalmen med oppkast, tredje gang på ca. 6 uker. Og stort sett får ikke søskena det. Hun har veldig svak mage. Men begynner å tru at ikke alt kan være omgangssyke...HI Anonymous poster hash: b424b...a4c Jeg ville begynt å tenke på utredning var jeg deg. Har ei av samne kaliber. I fjor hadde hun minst 10 runder med oppkast og magesmerter. De verste rundene varte i 10 dager, mens vi andre var friske alle gangene utenom én.. Vi er nå i sykehussystemet for utredning av cøliaki og andre tarmproblemer. Anonymous poster hash: d2fb4...35a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #11 Skrevet 28. februar 2017 Det er viktig å lære barna å ikke drikke av samme glass som andre har drukket av så tidlig som mulig. Tenk om de drakk av samme glass som noen med aids hadde drukket av? Det er viktig å lære barna hygiene og det å passe seg for bakterier. Anonymous poster hash: d30f7...684 Bruk eksempler som kyssesyke hvis det skal gi noen mening. Anonymous poster hash: f08ec...e99
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #12 Skrevet 28. februar 2017 Haha man får ikke hiv av å drikke av samme glass som en med hiv, du kan også kline med en med hiv uten å bli syk. Men uansett bør barn lære å ikke drikke av samme glass/flaske som andre, ei heller spise etter andre eller mat fra gata hehe( eks tyggiser ugh) desverre blir han nok smittet hi. Anonymous poster hash: 6ce30...1d1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #13 Skrevet 28. februar 2017 Det er viktig å lære barna å ikke drikke av samme glass som andre har drukket av så tidlig som mulig. Tenk om de drakk av samme glass som noen med aids hadde drukket av? Det er viktig å lære barna hygiene og det å passe seg for bakterier. Anonymous poster hash: d30f7...684 Aids smitter IKKE ved å drikke fra samme glass, altså. Mener du forresten HIV? Anonymous poster hash: f9335...655
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #14 Skrevet 28. februar 2017 Omgangssyken går iallefall nå :/ to av tre her ligger rett ut Anonymous poster hash: 6c515...cdd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #15 Skrevet 28. februar 2017 God bedring.. Anonymous poster hash: 8a52b...d47
MJ<3 Skrevet 28. februar 2017 #16 Skrevet 28. februar 2017 HIV smitter i hovedsak via blod, så det var jo ikke helt sammenlignbart. Tipper også at skaden uansett er skjedd dersom det er omgangssyke. Det kan jo høres ut som det ikke er det også, og at jenta di kanskje sliter med magen på andre måter. Ville tatt en tur til legen for å utelukke diverse allergier ol. God bedring hvertfall
Sint naken biltyv Skrevet 28. februar 2017 #17 Skrevet 28. februar 2017 Det er viktig å lære barna å ikke drikke av samme glass som andre har drukket av så tidlig som mulig. Tenk om de drakk av samme glass som noen med aids hadde drukket av? Det er viktig å lære barna hygiene og det å passe seg for bakterier. Anonymous poster hash: d30f7...684 😂😂🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #18 Skrevet 28. februar 2017 Bruk eksempler som kyssesyke hvis det skal gi noen mening. Anonymous poster hash: f08ec...e99 Enig i den. 😊 Men når det er sagt; jeg lar barna mine drikke av hverandres. I håp om at de faktisk får kyssesyken. Jeg fikk det da jeg var 35. Har vært dårlig siden (39 nå). 95 % av befolkningen er immune mot kyssesyken, de har nemlig vært smittet før, de fleste uten å vite om det. Kyssesyken er et helvete å få i voksen alder. 😔 Håper (og tror) jeg klarte å smitte barna mine mens jeg hadde det. Anonymous poster hash: 72dd7...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå