Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Jeg skammer meg sånn! Føttene mine ser ut som Victoria Beckham sine, bare i en mye verre versjon. Men jeg går aldri med for små, trange, spisse sko eller sko med hæl. Går kun med joggesko pga andre sko gjør vondt pga formen på føttene. De blir verre med årene.. tror dere en lege kan hjelpe med dette? Anonymous poster hash: 70f0b...c1d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Gå til legen og forklar problemet og be om henvisning til en ortoped for vurdering og/eller ortopediingeniør for å få spesialsåler. Anonymous poster hash: 23876...144
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Hallux valgus? Det kan opereres. Og du kan bruke en bestemt type såler mot tverrplattfot. Anonymous poster hash: f46b3...ede
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Kjøp herresko , damemodell er for smale for mange. Eller oppsøk proff hjelp, lege. Anonymous poster hash: 0c7c4...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå