Gå til innhold

Har dere opplevd det i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nærmest unntaksvis at de barnehageansatte tar på ungen det tøyet som er der. Det henger regntøy i garderoben, så tar de på LÅNEREGNTØY? De sjekker ikke engang om noe henger der. Dette gjentar seg hele tiden med alle typer ytter- og innetøy. Det ligger bukse/strømpis i skiftekurven. Og jeg får med lånebukse hjem? Jævlig irriterende... 

Anonymous poster hash: c6fcf...8bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nærmest unntaksvis at de barnehageansatte tar på ungen det tøyet som er der. Det henger regntøy i garderoben, så tar de på LÅNEREGNTØY? De sjekker ikke engang om noe henger der. Dette gjentar seg hele tiden med alle typer ytter- og innetøy. Det ligger bukse/strømpis i skiftekurven. Og jeg får med lånebukse hjem? Jævlig irriterende...

Elendig av barnehagen

For jeg regner med at du merker klærene til barnet?

Anonymous poster hash: 9bf6c...aff

Skrevet

Det tror jeg ingenting på

Anonymous poster hash: d7ebb...899

Skrevet

Da hadde jeg spurt hvorfor barnet hadde på seg lånetøy.

Skrevet

Etter mange års barnehageerfaring så har jeg fremdeles til gode å oppleve at barna mine har hatt lånetøy, andres tøy eller feil/uegnet tøy på ved henting. Det handler bl.a. om å ha nok og relevant tøy tilgjengelig, det handler om orden i tøy og utstyr, og det handler om åpen, god og hyggelig kommunikasjon.

Anonymous poster hash: e2707...84c

Skrevet

Etter mange års barnehageerfaring så har jeg fremdeles til gode å oppleve at barna mine har hatt lånetøy, andres tøy eller feil/uegnet tøy på ved henting. Det handler bl.a. om å ha nok og relevant tøy tilgjengelig, det handler om orden i tøy og utstyr, og det handler om åpen, god og hyggelig kommunikasjon.

Anonymous poster hash: e2707...84c

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Har fått sønnen min hjem med feil genser en gang, men den hadde falt over fra naboens skiftekurv pga dårlig plass. Den var tydelig merket og hadde et åpenbart jentemotiv, men tenkte bare at de må ha hatt det litt travelt akkurat da.

Anonymous poster hash: f7f2d...f69
Skrevet

Alt er merka og henger på plass. Hi

Skrevet

Spør dem, da. Er det noen spesiell grunn til at "Lars" har hatt på seg låneregntøyet? Er det noe galt med hans eget? Vil han ikke ha det på?

Anonymous poster hash: 4c426...cdd

Skrevet

Aldri opplevd i vårt barns barnehage. Men jobber i bhg og har hatt både ansatte og vikarer som har vært veldig sløve på å sjekke barnas plasser og hyller før de bruker lånetøy eller låner av andre.

Skrevet

Aldri opplevd. Hadde spurt dem på en ålreit måte :)

Anonymous poster hash: d91fe...6b3

Skrevet

Har aldri opplevd det med egne barn. Kun opplevd at de har fått på klærne (inneklær) til barnet på plassen ved siden av. Altså at det har gått litt i surr når flere har fått på klær samtidig.

Jeg er selv pedagog i barnehage, og det jeg «ofte» har opplevd er foreldre som hardnakket påstår at «Per» har jo alt han trenger av klær, og kan ikke forstå hvorfor han må ha låneklær. Når vi som ansatte opplever at mor/far ofte glemmer å ta med dress/sko/skiftetøy etter å ha tatt det med hjem til tørk f.eks :)

Anonymous poster hash: aacb7...6a4

Skrevet

Trykket litt raskt..

Jeg synes du skal spørre ansatte, så får du nok klarhet i hvorfor de gjør som de gjør.

Anonymous poster hash: aacb7...6a4

Skrevet

Må jo gjelde bare ditt barn i såfall da, for de har jo ikke 12-23 lånesett.... er tøyet til barnet ditt av noe dårlig kvalitet da? Eneste jeg kan komme på.... ellers er det jo bare å si fra :)

Anonymous poster hash: a2b1e...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...