Gå til innhold

Jeg sliter plutselig med angst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å slite en del med angst. Slet en del før kombinert med depresjon, men kom meg ut av det. De siste ukene har jeg fått mer og mer problemer. Jeg får angst om jeg føler mannen er sur på meg, føler at jeg brått ikke duger i jobben (jeg vet at jeg er veldig flink i jobben min), får angst av mye folk, parkeringsplasser etc. Er livredd for å gjøre noe galt så noen skal bli sure osv. Hva skal jeg gjøre? Det er slitsomt 😦 Deprimert er jeg ikke, det er rett og slett angst! Føles som både sosial angst og plutselig angst. Noen med samme problem? Hva kan jeg gjøre? Jeg har Atarax som jeg fikk mot angst for noen år siden ...

Anonymous poster hash: 433fa...e64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Har aldri hatt annet enn fødelsdepresjon der angst ble en naturlig del av det,men 4 år etter fødsel så har jeg plutselig fått angst for å gå på skolen,angst for å ta bussen fordi det mye folk,plutselig angst for at jeg må inn i barnehagen å levere han ,jeg vurderte seriøst å late som jeg var syk bare for å være hjemme så jeg slapp å gå inn i barnehagen.

Har også plutselig fått så angst for muntlig presentasjon på skolen at jeg skulker når jeg skulle hatt det.Angsten da har vært så sterk at jeg har ikke klart å gå på skolen å prøve å få kontroll på den.

Anonymous poster hash: 45a16...18e
Skrevet

Gå til legen og få hjelp begge to

Anonymous poster hash: 0841e...b31

Skrevet

Jeg begynner med uredning av ADD i morgen så da får jeg snakket med noen som kanskje kan hjelpe meg med angsten også.

Anonymous poster hash: 45a16...18e
Skrevet

Kanskje SILVA kurs kan hjelpe dere? Har ikke tatt kurset selv men skal det om noen mnd. Jeg bruker meditasjonen da, den finner du gratis her (Link til Youtube)

Jeg er hypokonder og har dysmorfofobi :) Meditasjon hjelper meg, gleder meg til silvakurs :)

Anonymous poster hash: 4da04...7e0
Skrevet

Legen har piller mot angst. :)

Anonymous poster hash: b97eb...dd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...