Gå til innhold

Ups, gjorde noe dumt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben i dag kom en av de faste kundene innom samtidig som jeg satt og registrerte noen tidligere ordrer for fakturering. På et par av ordrene til kunden manglet det noen viktige opplysninger. Opplysninger som må være med for at kunden skal kunne identifisere tjenesten som er utført hos oss. Denne kunden er ei kruttønne og har et par ganger tidligere gått i taket pga feil, feil som egentlig har blitt begått av han selv da han ikke har skaffet til veie opplysningene.

I alle fall, i dag etterlyste jeg disse opplysningene på noen ordrer fra sist uke. Han hadde dem ikke i hodet men ba om mobiler. mitt så han kunne tekste meg dem når han var på plassen sin igjen.

Det gjorde han, men han ga seg ikke der. Sendte meg flere sms hvor han sa han syntes jeg hadde så fint smil, at det var så fint å komme innom oss når jeg var der. Sendte meg kyssesmiley. Jeg var høflig, men svarene var korte. Han kom innom et par ganger til (holder til i samme bygg) og jeg fikk nesten inntrykk av at det var mest for synsskyld, ikke fordi han trengte noe.

Jeg sluttet tidlig i dag og på vei hjem fikk jeg sms hvor han lurte på om jeg ville ta en kaffe etter jobben. Jeg svarte at det passet ikke og ikke drikker jeg kaffe heller og att på til var jeg snart hjemme. Etter en liten stund fikk jeg spørsmål om det fristet med noe annet.

Da sluttet jeg å svare. Kjendte at det fikk være nok.

Kjenner at jeg gruver meg litt til å gå på jobben i morgen. Må gå forbi kontorvinduene hans på vei bort dit hvor jeg jobber.

Mulig jeg går med nesa ned i tlf. når jeg går langs etter bygget. Kjenner jeg blir svett i hendene av dette her. Jeg jobber med bare menn så er vandt til å håndtere dem. Fryktelig dumt av meg å gi ut mobilnr. mitt, men tenkte ikke annet enn å få disse sakene ut av verden. Naivt.... har lært nå asså.

Jeg er ikke så flink til å si ifra til folk når det er noe, men må jo bare få stoppet videre SMSer. Orker ikke sånt noe. Hva sier jeg omhan SMSer igjen eller om han tar det opp med meg på jobben?

Anonymous poster hash: 742f9...793

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville svart, hvis han fortsetter, at: Hei, det er hyggelig å høre at du synes jeg har fint smil og bli bedt med på kaffe. Allikevel har jeg lyst til å be deg om å slutte. Jeg ønsker å ha et profesjonelt forhold mrd våre kunder. Vh xxx

Anonymous poster hash: 6a9d4...541

Skrevet

Svar "nei takk"

Og svar aldri mer..

Mannfolk altså... Hvor får de all selvtilliten fra!? Tror de er faen til feier, uansett alder og utseende! Fullstendig ukritisk til selvvurdering..

Anonymous poster hash: de765...c7c

Skrevet

"Vennligst ikke misbruk mitt telefonnummer til private henvendelser mer. Det er et tillitsbrudd i og med at jeg kun ga deg det for å sende opplysninger jeg trenger i jobben min. Hvis du ikke klarer å slutte, må jeg blokkere nummeret ditt, og det ville gjøre det vanskeligere for deg å samarbeide med oss om det rent forretningsmessige."

Anonymous poster hash: ddc80...f20

Skrevet

Gjør det så kort og brutalt som mulig. "Takk for oppmerksomheten, men jeg er ikke interessert!" Svarer du annerledes til den der tror jeg du vil slite med han en stund til

Anonymous poster hash: 9ef50...106

Skrevet

Jeg ville svart, hvis han fortsetter, at: Hei, det er hyggelig å høre at du synes jeg har fint smil og bli bedt med på kaffe. Allikevel har jeg lyst til å be deg om å slutte. Jeg ønsker å ha et profesjonelt forhold mrd våre kunder. Vh xxx

Anonymous poster hash: 6a9d4...541

Da høres det jo ut som om det bare er profesjonaliteten som holder deg igjen. Du må være tydelig på at du ikke er interessert uansett.

Skrevet

"Vennligst ikke misbruk mitt telefonnummer til private henvendelser mer. Det er et tillitsbrudd i og med at jeg kun ga deg det for å sende opplysninger jeg trenger i jobben min. Hvis du ikke klarer å slutte, må jeg blokkere nummeret ditt, og det ville gjøre det vanskeligere for deg å samarbeide med oss om det rent forretningsmessige."

Anonymous poster hash: ddc80...f20

Trenger kanskje ikke å dra den så langt 😀 Men de første setningene var helt på sin plass.

Du sier du er vandt til å håndtere menn? Håndter! De er forholdsvis enkle. Du må si NEI, ikke at det ikke passer nå, du er snart hjemme osv.

Skrevet

Når jeg sier håndtere menn så mener jeg at jeg er vandt til å takle/håndtere menns til tider grove måte å snakke på/være på. Har alltid jobbet i mannsdominerte yrker, svært sjelden har det vært andre damer på disse stedene i det hele tatt. Om noen ha kommet med en slibrighet så har de fått en kommentar i retur. Aldri har jeg opplevd en mann som har blitt som han i går.

Han startet foresten på'n igjen med egentlig hyggelig melding i morres. Jeg svarte pent at dette er mitt private nr. og at vi fikk snakkes neste gang han skulle innom jobben.....om jobb.

Etter noen timer ringte han meg og beklaget det dersom jeg hadde oppfattet han som ekkel. Han hadde flørtet fordi han likte meg så godt. Så kom det en lang tirade om hvor fin og flott jeg er. Jeg er ikke vandt til dette og ble helt satt ut. Til slutt sa jeg bare at det kom en kunde inn og at jeg måtte legge på. En kollega hadde fått med seg løgnen min så jeg forklarte grovt hvorfor jeg løy. Da fikk kg høre at denne mannen er en fin fyr og at alle de andre i lengre tid hadde vårt klar over at han var på knærne etter meg.

Ble jo varen kjempe dumt hele greia. Fikk en SMS etter at jeg kom hjem Indahl hvor han skrev at det var sååååååå fint å høre stemmen min.

Venninnen min lo så tårene rant i sted når hun var innom. Lo av meg og min reaksjon. Synes jo dette er forfordeling kleint. Hun mener jeg skal gå på date med han, prøve å bli bedre kjent og se hvor det fører henn. Selv orker jeg ikke tanken på å ha en mann i livet mitt. Har mer enn nok med å håndtere egen sykdom, jobb, unger og hjem.

Hjelpe meg, synd det ikke er skoleferie snart. Da skulle jeg tatt unga med og reist bort for noen uker og håpet at jeg var glemt når kom hjem igjen.

Anonymous poster hash: 742f9...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...