Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 4 kl min har mistet 5 badeshortser på 6 mnd, så i morgen må han sitte å se på svømmetimen de skal ha! Greit? Anonymous poster hash: 27ece...ad7
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Svømmetime er så viktig, så hadde ikke fjernet den. Hadde heller belønnet for å huske. Anonymous poster hash: 5ba60...e72
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Ikke greit at han mister undervisning fordi han er sløv- Her burde du/dere reagert samme dag som han glemte badeshortsen / badetøyet på skolen og sørger for at han fikk hentet den. Anonymous poster hash: e9b0c...de3
Surogvanskelig Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Det er ganske viktig å kunne svømme.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Han har fått beskjed om å lete etter de dagen etter ,men han finner det bare igjen 1 av 4 ganger. Han kan svømme. Hi Anonymous poster hash: 27ece...ad7
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Det er STOR forskjell på å kunne å svømme og livreddende svømming! Dra selv på skolen og let etter badebuksene kvinnemenneske. Anonymous poster hash: ea676...f0e
TPK Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 Nei, det er jo skulk! Du får heller sende ham på butikken og kjøpe nye for sine egne penger
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 IKKE ok !! Anonymous poster hash: b7237...3b9
sug lut Skrevet 27. februar 2017 #9 Skrevet 27. februar 2017 Helt greit. Handlig - konsekvens. Mist utstyret gang på gang - gå glipp av morsom time.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #10 Skrevet 27. februar 2017 Nei, det er ikke ok. Han får heller låne av noen hvis dere ikke har noe i huset han kan bruke. Det er et skolefag. Om det var matteboka han stadig rotet bort, hadde han måttet droppe matte da? Anonymous poster hash: bc8f9...fe5
Iiiiik Skrevet 27. februar 2017 #11 Skrevet 27. februar 2017 Jeg ville nok heller sendt ham tilbake for å lete, eventuelt blitt med ham selv. Hvis det ikke funket, kunne jeg gjort det samme som deg. De må jo lære at det ikke "bare er å kjøpe ny" som de kan ha en tendens til å tenke. Jeg har med alle mine tre praktisert at hvis de kommer hjem uten jakka en gang til, så må de gå tilbake til skolen og hente den (eller dem, det har gjerne vært mer enn én jakke på skolen på dette tidspunktet). De har gått gråtende av gårde alle tre, men har lært av det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #12 Skrevet 27. februar 2017 Jeg "mistet" gymbag og svømmetøy vanvittig mange ganger da jeg gikk på skolen. "Glemte" det på bussen, hjemme, "glemte" svømmetøy hjemme osv osv Foreldrene mine var helt frustrert og viste ikke hva de skulle finne på. Jeg HATET gym og svømming!! Kunne virkelig ikke fordra det - liker fortsatt ikke aktiviteter sammen med andre. Kan det være at sønnen din "mister" badebuksen? At han har problemer med svømming på skolen? Anonymous poster hash: e95f5...7ef
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #13 Skrevet 27. februar 2017 Nei! Det er ikke OK!!! Svømming er et viktig fag. Du bør virkelig finne en annen konsekvens. Som å betale for ny shorts eller noe. Anonymous poster hash: 60f34...288
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #14 Skrevet 27. februar 2017 Jeg "mistet" gymbag og svømmetøy vanvittig mange ganger da jeg gikk på skolen. "Glemte" det på bussen, hjemme, "glemte" svømmetøy hjemme osv osv Foreldrene mine var helt frustrert og viste ikke hva de skulle finne på. Jeg HATET gym og svømming!! Kunne virkelig ikke fordra det - liker fortsatt ikke aktiviteter sammen med andre. Kan det være at sønnen din "mister" badebuksen? At han har problemer med svømming på skolen? Anonymous poster hash: e95f5...7ef Da ville nok ikke mor brukt som straff at han ikke får bade. Hun bruker nok det som straff fordi hun vet barnet er glad i å bade. Anonymous poster hash: 4f18e...4cb
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #15 Skrevet 28. februar 2017 Ikke ok. Ville heller fått gutten til å erstatte dem med egne penger. Shortsene må da ende opp i hittegodset. Sørg for å merke klærne tydelig med navn og telefonnummer. Anonymous poster hash: 371bb...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå