Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Vet at det er skikkelig dårlig gjort, men noen ganger passer det rett og slett ikke at hun kommer uanmeldt til meg for å tømme seg. Jeg har fullt opp med jobb, barn, aktiviteter. Hun kan finne på å komme rett inn og sette seg ned og gråte foran barna mine også. Noen ganger slår jeg av ringelyd og ringeklokke fordi det blir for mye for meg. Det verste er at det er uanmeldt, og at hun ikke spør om det passer. Jeg har stått på farten ut, men hun hører ikke hva jeg sier. Prater om at hun ikke vil leve lenger osv. Hva gjør jeg her? Anonymous poster hash: 54cff...496
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Det er ikke dårlig gjort i det hele tatt! Du gir klar bedkjed om at det ikke er aktuelt at hun kommer og klager og gråter foran barna dine!! Anonymous poster hash: 4ae22...961
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Be henne kontakte legen sin. Gi beskjed at besøk må avtales på forhånd. Anonymous poster hash: a625a...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå