Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Skal vel egentlig være bestevenninna mi, men føler det ikke slik lengre. Hun er nysingel, etter et langt samboerforhold. Fikk seg en fuckfriend rimelig kjapt. Helt greit det. MEN vi har hatt flere avtaler som hun enten ikke har kommet til eller kommet 3 timer forseint til fordi hun har vært med han her fyren. Svarer heller ikke på mld og vi har planlgt tur, men nå veit jeg ikke om jeg gidder... jeg får jo ingen respons Bor ti min unna meg, men vi var mere hos hverandre da hun bodde 30 min unna. 00 Blir litt lei meg.. hva hadde dere gjort? Nytter som sagt ikke å sende mld for hun svarer ikke. Ringer jeg så går det 5 min, så får jeg: ringer deg etterpå, men hører ingenting... Anonymous poster hash: 1c321...d65
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Skal vel egentlig være bestevenninna mi, men føler det ikke slik lengre. Hun er nysingel, etter et langt samboerforhold. Fikk seg en fuckfriend rimelig kjapt. Helt greit det. MEN vi har hatt flere avtaler som hun enten ikke har kommet til eller kommet 3 timer forseint til fordi hun har vært med han her fyren. Svarer heller ikke på mld og vi har planlgt tur, men nå veit jeg ikke om jeg gidder... jeg får jo ingen respons Bor ti min unna meg, men vi var mere hos hverandre da hun bodde 30 min unna. 00 Blir litt lei meg.. hva hadde dere gjort? Nytter som sagt ikke å sende mld for hun svarer ikke. Ringer jeg så går det 5 min, så får jeg: ringer deg etterpå, men hører ingenting... Anonymous poster hash: 1c321...d65 "En fuckfriend"? Hva får en voksen dame til å bruke et så blodharry fjortisord når ordet "elsker" betyr akkurat det samme? Anonymous poster hash: b66ee...c38
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Den dagen hun ikke lenger har denne elskeren, eller hun får et problem, da kommer hun nok. Den oppførselen hun har nå kan man akseptere i noen uker mens noen er vilt forelsket. Men når det har gått en stund så tenker jeg at det ikke lenger er greit. Har opplevd lignende selv, da det ble slutt mellom min venninne og typen kom hun tilbake og hadde endelig forstått hvor idiotisk hun hadde vært som ikke hadde tatt vare på vennskapet vårt (jeg hadde da etter laaang tid bare latt være å ta kontakt med henne). Hun ba så mye om unnskyldning og sa hun hadde fått seg en lærepenge for livet og håpte at jeg kunne tilgi henne, for hun orket ikke tanken på å miste meg (barndomsvenninner). Jeg bar ikke noe nag til henne og ønsket henne velkommen inn i mitt liv igjen og oppførte meg som normalt. Hun hadde mange og lange samtaler hvor hun tok opp det med hvor dum mange kvinner er når de blir så opphengt i en mann at de ikke tar vare på vennskap. Jeg sa meg enig i at det ikke er det lureste man gjør, men ba henne mange ganger ikke tenke mer på det, at det viktigste er hva man gjør fremover i livet. Hun var helt enig. Og så traff hun neste mann... Nå er det mange år siden sist vi hadde kontakt. Hun lever kun for mann og barn og jobb og en og annen kontakt med sin søster. Ingenting utenom. Én gang etter hun traff sin mann ba hun om unnskyldning igjen for at hun ikke hadde tatt kontakt, at hun satte så pris på at jeg hadde forsøkt å holde kontakten med henne. Da hadde jeg ikke tatt kontakt med henne på flere måneder. Jeg sa da at det er helt greit, men at hvis vi skulle greie å holde på vennskapet, noe begge syntes å ville, da måtte det i fremtiden gå begge veier. Noe hun var helt enig i. Jeg sa flott, da tar du kontakt med meg neste gang, da? Ja, det skulle hun gjøre, og var så glad og vi fortsatte å prate om helt andre ting. Og det tror jeg var siste gangen jeg hørte fra henne. En annen venninne gjorde noe lignende, men jeg har bare kommet til at jeg ikke gidder jobbe for det lenger. Jeg har all verdens tålmodighet når venner har det vanskelig og travelt, men når det ikke er noe spesielt, bare latskap og det å ta for gitt at andre alltid skal ta kontakt og være der, da gidder jeg ikke mer. Jeg prøver en stund, og så slutter jeg. Tar de da kontakt er jeg positiv til det, men gjør de det ikke så orker jeg ikke å ta det særlig inn over meg. Første gangen var veldig vond, nå blir det mer å bare akseptere faktum og gå videre og heller finne nye venner. Anonymous poster hash: 3a2b2...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå