Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Har møtt en mann, som er fra Kypros men bor i Norge... snakker ikke sånn kjempegodt norsk, men gjør seg greit forstått. Hvordan er en typisk kyprioter? Som folk flest? Eller er de høflige og ordentlige (type holde døren for deg, alltid spandere, alltid vise omsorg og oppmerksomhet?) (Har møtt endel utenlandske tidligere og de er langt mer høflige enn de norske jeg har møtt)... Har truffet han bare én gang og han virker så veldig ordentlig... Anonymous poster hash: e0d9e...be0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Glemte å skrive "gift med/sammen med" i overskriften Anonymous poster hash: e0d9e...be0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Kypros er så mangt. Er han fra den greske delen er det håp. Er han derimot fra den Tyrkiske delen hadde jeg løpt. Anonymous poster hash: cd6d7...aad
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Kypros er så mangt. Er han fra den greske delen er det håp. Er han derimot fra den Tyrkiske delen hadde jeg løpt. Anonymous poster hash: cd6d7...aad Uff ja, der tenkte jeg ikke på å nevne. Han er fra den greske delen! Anonymous poster hash: e0d9e...be0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Uff ja, der tenkte jeg ikke på å nevne. Han er fra den greske delen!Anonymous poster hash: e0d9e...be0 Det Er en viktig detalj. Grekere er hyggelige, men bestemte. Ikke noe som umiddelbart skremmer meg der. Anonymous poster hash: cd6d7...aad
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Det Er en viktig detalj. Grekere er hyggelige, men bestemte. Ikke noe som umiddelbart skremmer meg der. Anonymous poster hash: cd6d7...aad Hm, ja han var kanskje litt bestemt. Samtidig veldig myk og lydhør da... blir litt skremt av de rundt meg som sier at jeg må styre unna :/ Anonymous poster hash: e0d9e...be0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 Hm, ja han var kanskje litt bestemt. Samtidig veldig myk og lydhør da... blir litt skremt av de rundt meg som sier at jeg må styre unna :/Anonymous poster hash: e0d9e...be0 Det har jo en annen kultur som både er friere og strengere. Men de er ikke voldelige og driver maktmisbruk slik andre kulturer forsvarer. Bli kjent med han som venn først, og ta det derifra. Bli bare ikke naiv. Anonymous poster hash: cd6d7...aad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå