Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Har et TV på soverommet til ungene. Får det på og kan bytte kanaler og ta opp og ned lyd, men har ikke bilde så kan ikke se. Har trykket på alt mulig, men får ikke bilde. Har du tips? Anonymous poster hash: 7875d...60d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Har et TV på soverommet til ungene. Får det på og kan bytte kanaler og ta opp og ned lyd, men har ikke bilde så kan ikke se. Har trykket på alt mulig, men får ikke bilde. Har du tips? Anonymous poster hash: 7875d...60d Har du andreting koblet opp mot tv'en? Står tv'en på? Jeg kan slå på viasat boks og kinoanlegg, og da har jeg lyd uten bilde. Får ikke bilde på før jeg slår på tv, det har jeg blingset på noen ganger Anonymous poster hash: 3be06...286
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Har du andreting koblet opp mot tv'en? Står tv'en på? Jeg kan slå på viasat boks og kinoanlegg, og da har jeg lyd uten bilde. Får ikke bilde på før jeg slår på tv, det har jeg blingset på noen ganger Anonymous poster hash: 3be06...286 Takk for tips. TV er dessverre på. Anonymous poster hash: 7875d...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå