Gå til innhold

Hvor mye veier jeg? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tror du jeg veier? Jeg spør av ren interesse og nysgjerrighet. Hvor forskjellig hver enkelt sitt syn på kvinnekroppen kan være.

Jeg er 1.70m høy.

Anonymous poster hash: 8a6eb...03a

post-42-48139_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye tror du jeg veier? Jeg spør av ren interesse og nysgjerrighet. Hvor forskjellig hver enkelt sitt syn på kvinnekroppen kan være.

Jeg er 1.70m høy.

70-75? Ser ut som meg og jeg veier rundt 75.

Anonymous poster hash: 2086d...490

Skrevet

Vanskelig å si uten å se deg i helfigur.

Magepartiet ser likt ut som på meg. Jeg er 172 og veier 62 kilo.

Anonymous poster hash: a5fd4...915

Skrevet

Jeg og tipper 65. Jeg er nesten like høy som deg, men har betydelig mer rundt magen :P

Skrevet

68-70. Tok da utgangspunkt i høyden din også. 

Anonymous poster hash: e4bb2...b58
Skrevet

Vanskelig å si med kun å se magen, men jeg tipper 65.

Anonymous poster hash: 72fa8...b16

Skrevet

65-70 kg tipper jeg, kommer litt an på rumpa og låra

Anonymous poster hash: ac41b...ef8

Skrevet

59

Anonymous poster hash: 2d1c4...8fd

Skrevet

Må se lårene også. Jeg er 171. Har flat og stram mage, rumpe og lår er veldig store. Veier 73. Når man bare ser magen min så ser jeg veldig slank ut.

Ut fra magen din tipper jeg 66.

Anonymous poster hash: 3690b...64c

Skrevet

Jeg er 1.70m høy.

HI.

post-42-109303_thumb.jpg

Skrevet

83

Anonymous poster hash: de31c...a88

Skrevet

Åh, vanskelig! Du har mye muskler i lårene, og er sikkert trent, da kan du fort veie mer enn om du var utrent.

Men, begriper som de fleste andre rundt 65!? ;)

Anonymous poster hash: bf3f1...2ea

Skrevet

Jeg bare lurer... Hvorfor legger du ut bilde for at folk skal gjette hvor mye du veier? Det har jo vært noen slike innlegg, og jeg skjønner ikke helt greia?

Anonymous poster hash: a0235...582

Skrevet

Jeg bare lurer... Hvorfor legger du ut bilde for at folk skal gjette hvor mye du veier? Det har jo vært noen slike innlegg, og jeg skjønner ikke helt greia?

Ikke jeg heller!

De vil ha skryt og oppmerksomhet og denne tar kaka.

Anonymous poster hash: ed75d...9f3

Skrevet

Det har jeg hatt lyst til å gjøre også! Jeg er bare 153 cm høy og har klaget min nød over vektoppgang i det siste her inne. Når jeg nevner at jeg veier 47 kg blir dere så stygge mot meg og kaller meg syk og spiseforstyrret. Jeg har faktisk en god del fett på kroppen og kosevalker her og der

Anonymous poster hash: b0b04...d48

Skrevet

Ikke jeg heller!

De vil ha skryt og oppmerksomhet og denne tar kaka.

Anonymous poster hash: ed75d...9f3

Spesielt når bildet ikke viser så mye mer enn nærbilde av magen

Anonymous poster hash: ac5a6...c52

Skrevet

Du har jo endel muskler ser jeg på låra. Vanskelig å tippe. Jeg er selv godt trent og har mye muskler. Jeg er 180 cm høy og veier 77 kg. Jeg er slank, men veltrent, muskler veier endel mer enn fett. Jeg raser fort ned i vekt om jeg stopper opp med styrketreningen.

Anonymous poster hash: fb69a...838
Skrevet

Jeg ble veldig inspirert når noen la ut et bilde av en tilfeldig av dame fra nettet og spurte om det samme. Her var det jo ikke noe fasit på hva dama veide. Jeg tenkte det ville være fascinerende å se synspunktet til de forskjellige. Hvor forskjellig syn vi kan ha på en kropp. At damer i alle forskjellige størrelse kan veie både mindre og mer enn hva øyet ser.

Jeg har en typisk mammakropp, som er glad i å trene. Jeg har pupper som henger etter amming. Jeg har løs hud på magen. Jeg har en navle som er ugjenkjennelig. Jeg har strekkmerker på nedover lårene.

Jeg har en kropp som folk ser på utsiden, men ikke kan se under klærne. Det bildet av magen er såpass dårlig kvalitet, at hadde det blitt tatt med et høykvalitets kamera hadde det blitt noe annet å se med tanke på utseende.

HI

Skrevet

Tipper 68.

Anonymous poster hash: c42bf...687

Skrevet

Hvis du lurer på hva du veier bør du finne deg en vekt og veie deg. Hvilken nytte har du av at vi skal gjette?

Anonymous poster hash: 449ac...4ff

Skrevet

Hvorfor står du med beina så spredt?

Tipper 80 kilo

Anonymous poster hash: 38ccc...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...