Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 jeg kunne på et eller annet vis tenke meg å legge inn alle middagsrettene vi pleier å bruke i excell, også få det til sånn at jeg krysser av de jeg vil ha, og får laget en handleliste ut ifra det. Noen som er litt mer excell kyndig enn meg som aner om det går an? Evnt hvordan? Anonymous poster hash: 7827f...8e3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 ingen? Anonymous poster hash: 7827f...8e3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Ganske sikker på at det er mulig, men akkurat nå er jeg i permisjon med ammehjerne, så jeg kan ikke hjelpe deg 😄 Men tror det er litt for komplisert til å forklare på et forum. Kjenner du noen som jobber med regnskap o.l kan de kanskje hjelpe deg fysisk Anonymous poster hash: 5599d...fa3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Det er fullt mulig! Men jeg greier ikke forklare det, og må nok sitte og pusle med det selv for å få det til. Har tenkt tanken selv faktisk, bare ikke tatt meg tid til å gjøre det. Men absolutt, det går an å få til! Anonymous poster hash: a52d6...f60
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 det hadde vært ufattelig praktisk.. Kanskje jeg bare får prøve å sitte og trykke litt selv.. Jeg studerte i fjor og hadde litt regnskap, men nå er jeg høygravid og alt er "blåst bort" Klarer liksom ikke se hvor jeg skal begynne.. Anonymous poster hash: 7827f...8e3
Miss Chocolate Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 En annen mulighet: Du kan legge inn oppskrifter på kolonial.no, legge en og en oppskrift i handlekurven og få hele herligheten levert på døra. 😊👍🏻
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 En annen mulighet: Du kan legge inn oppskrifter på kolonial.no, legge en og en oppskrift i handlekurven og få hele herligheten levert på døra. de leverer dessverre ikke her i Bergen. Men kan man lagre oppskrifter der også krysse ut de man vil ha? Anonymous poster hash: 7827f...8e3
Miss Chocolate Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 de leverer dessverre ikke her i Bergen. Men kan man lagre oppskrifter der også krysse ut de man vil ha? Anonymous poster hash: 7827f...8e3 Du kan jo helt sikkert legge de i handlekurven og så ta en utskrift av handlekurven..?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 Vi gjør noe lignende. Har en vanlig Excel-liste med alle rettene vi pleier å bruke. Der står det hvor vi finner oppskriften og kan sortere på feks kjøtt, fisk, tid det tar å lage maten osv. Handleliste bruker vi en app som synkroniseres mellom oss. Der kan man ha flere handlelister. Vi har feks en som heter matbutikk hvor vi skriver inn alt vi skal handle. Om vi feks skal ha lasagne så skriver vi bare det. Også har vi en egen liste som heter lasagne hvor alle ingrediensene står. Man kan krysse ut etter hvert som man handler i butikken og bare krysse det inn igjen etterpå, så er det klart til en annen gang! Funker veldig bra med de rettene vi har ofte og som krever mange ingredienser Anonymous poster hash: 47f5a...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå