Gå til innhold

Hvilken vogn er poppis nå for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg kjøpte barnevogn var i 2008, og da var TFK joggster twist veldig populært. Er på utkikk etter ny vogn til en liten "bonus" som melder sin ankomst til høsten 😊

Anonymous poster hash: 3336a...c1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugaboo

Emmaljunga

Stokke

Anonymous poster hash: 1eac0...9f5

Skrevet

Stort sett sånne designvogner med 3 hjul hvor det ser ut som alt bare står på en stang, og barnet sitter i en unaturlig vinkel. Hvor man ikke kan gå fra ett sekund fordi vognen tipper hele tiden. Også må den være hvit, slik at all skitt og møkk setter seg med en gang, slik at du kun kan bruke den til litt trilling inne på et senter. Og når du gjør det, så husk for guds skyld å utstyre barnet med kivat lue og miniature jakke!

Anonymous poster hash: cfba8...cc7
Skrevet

Stokke trailz

Emmaljunga mondial duo

Bugaboo

Skrevet

Stort sett sånne designvogner med 3 hjul hvor det ser ut som alt bare står på en stang, og barnet sitter i en unaturlig vinkel. Hvor man ikke kan gå fra ett sekund fordi vognen tipper hele tiden. Også må den være hvit, slik at all skitt og møkk setter seg med en gang, slik at du kun kan bruke den til litt trilling inne på et senter. Og når du gjør det, så husk for guds skyld å utstyre barnet med kivat lue og miniature jakke!

Jupp, alle 3-hjulinger tipper og alle 4-hjulnger er dønn stødige.

Hatt 3-hjuling hvor 2-åringen hang over kanten uten at den lettet en mm fra bakken selv om bakken under også helte litt samme vei.

Same vogn lesset opp med 2 tunge poser og på håndtaket og en reiseseng på langs over der igjen. Eneste gangen jeg følte måtte støtte litt under håndtaket var i rulletrapp.

Anonymous poster hash: 98b95...a50

Skrevet

Hahaha.. Syns nesten du hørtes litt misunnelig ut!? :P Jeg elsker designervogner, kivat lue og miniature jakke;) Folk har ulik smak.

Anonymous poster hash: 307a2...46d

Skrevet

Har sett litt på Buggabo 👍🏼

Noen som har en slik vogn og er fornøyd da?

Skrevet

Eller Bugaboo 😅

HI

Skrevet

Vet ikke om den er spesielt populær, men jeg anbefaler Britax Go Next, det som tidligere var en Brio-vogn. Oppdaget denne vognen da minstemann kom og var kjempefornøyd! Jeg fikk bare brukt den første versjonen fra Brio, men de neste modellene kom med supre oppdateringer, og jeg vil anta at Britax-versjonen er like bra som da den ble eid av Brio. Nesten verdt å få et barn til bare for å få prøve den nye versjonen. ;-)

Den hadde suveren gynging, veldig god og dekkende kalesje, var stabil og god, og den var lett og enkel å slå sammen. Jeg var innom Emmaljunga, TFK, Bumblebee og Brio Go til de to barna mine og Brio var favoritt.

Anonymous poster hash: dc0c0...bff

Skrevet

Vet ikke om den er spesielt populær, men jeg anbefaler Britax Go Next, det som tidligere var en Brio-vogn. Oppdaget denne vognen da minstemann kom og var kjempefornøyd! Jeg fikk bare brukt den første versjonen fra Brio, men de neste modellene kom med supre oppdateringer, og jeg vil anta at Britax-versjonen er like bra som da den ble eid av Brio. Nesten verdt å få et barn til bare for å få prøve den nye versjonen. ;-)

Den hadde suveren gynging, veldig god og dekkende kalesje, var stabil og god, og den var lett og enkel å slå sammen. Jeg var innom Emmaljunga, TFK, Bumblebee og Brio Go til de to barna mine og Brio var favoritt.

Bumbleride, selvfølgelig, ikke Bumblebee. :-)

Skrevet

Vi går for en bumbleride speed til minste og siste 😊 Utrolig god vogn! Og enda bedre nå med nye finesser. Vi har hatt en indie 2013 modell til mellomste men den ble angrepet av mugg i bhg for litt siden. Så vår straks 3åring er vognløs og vi kjøper ny vogn til den kommende babyen!

Skrevet

Jeg har Bugaboo..fornøyd. Ville kjøpt Cybex Priam i dag...den synes jeg ser fin ut!

Cybex bilstol er kjempebra også!

Skrevet

Hvorfor skal du ha poppis vogn? Er det ikke viktigere hva som passer til deres behov? Vi har Emmaljunga Mondial Deluxe pga størrelsen på vogna i forhold til vinterpose etc. Valgte muligens en litt mindre praktisk farge, men har en egen barnehagevogn fra førstemann.

Anonymous poster hash: 2feda...476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...