Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Noen som har noen gode tips på,hva vi MÅ få med oss? Vi fra San Fransisco og kjøre Highway 1, til Los Angeles. Har bestilt hotell langs veien. Hva bør vi få med oss? Er det spisesteder langs veien dere anbefaler? Vi skal ha to dager i Disney, med alt som hører til der. Er det andre parker vi bør få med oss? Vi har to tenåringer og en tiåring. Videre går turen til Las Vegas, før hjemreise. Er Grand Canyon et must, verdt turen? Noen som har kjørt dit på egenhånd? Hva bør vi isåfall tenke på? Er 1500kr i snitt på mat for lite? Vi legger ikke opp til noe særlig gourmet, iallfall ikke hver dag. Alle gode tips og råd mottas med et rungende TAKK😎 ! Anonymous poster hash: cd075...24f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Har bodd tre år i California, og var der sist i sommer. Da startet vi i San Diego og kjørte opp til San Francisco. Jeg vil anbefale dere å bruke litt tid i byene mellom LA og San Diego også 😊 Byer jeg anbefaler: Fra SF til LA: Monterey, Santa Cruz, Santa Barbara Fra LA til San Diego: Huntington beach, Newport Beach, Laguna Beach Disse er et must! Har litt dårlig tid nå, men kan sikkert skrive mer senere 😊 1,500kr per døgn for mat høres mer enn nok ut 😊 Vi lå vel på rundt 1,200kr, èn voksen og tre tenåringer. Anonymous poster hash: fed0f...0cf
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Har bodd tre år i California, og var der sist i sommer. Da startet vi i San Diego og kjørte opp til San Francisco. Jeg vil anbefale dere å bruke litt tid i byene mellom LA og San Diego også 😊 Byer jeg anbefaler: Fra SF til LA: Monterey, Santa Cruz, Santa Barbara Fra LA til San Diego: Huntington beach, Newport Beach, Laguna Beach Disse er et must! Har litt dårlig tid nå, men kan sikkert skrive mer senere 😊 1,500kr per døgn for mat høres mer enn nok ut 😊 Vi lå vel på rundt 1,200kr, èn voksen og tre tenåringer. Anonymous poster hash: fed0f...0cf Takk for gode tips! Har sett på noen av stedene du tipser om, kommer til å sjekke ut mer. Gleder oss veldig!! Anonymous poster hash: cd075...24f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Dere må dra i Universalparkene. De er mye morsommere for tenåringer!! Anonymous poster hash: d9689...512
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Dere må dra i Universalparkene. De er mye morsommere for tenåringer!! Anonymous poster hash: d9689...512 Vi var i Universal i Florida for to år siden. Ungene vil heller i Disney, faktisk 😉. Tenker å dra på Warner Bros studiotour da, og Walk of fame og slikt. Anonymous poster hash: cd075...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå