Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Vi har en fosterpus som vi merket hadde tisset i vedkurven, men før vi merket det, fyrte vi opp flere kubber (dam i bunn som begynte å lukte) Kassa ble kastet ut og området rundt vasket med klorvann. Tatt runde i huset og kikket etter mer, men har ikke funnet noe. Fikk i går kveld en intens tisselukt i huset, som henger i luften enda. Klarer ikke å følge lukten til et spesifikt sted. Lukter ikke inni ovnen, men der har det jo vært ekstremt varmt. Kan det være at veden har "parfymert" lufta? Luftet godt, men blir liksom ikke kvitt lukta. Snust på sofa, puter, stoler og sett under alt, men finner ingenting 😜 Anonymous poster hash: cdd88...c37
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 eneste som funker mot kattetiss er eddik, i store mengder er min erfaring. Men da må dere naturligvis vite hvor dere skal vaske. Regner med dere har hivd ut veden og? Anonymous poster hash: 68ee7...dad
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 eneste som funker mot kattetiss er eddik, i store mengder er min erfaring. Men da må dere naturligvis vite hvor dere skal vaske. Regner med dere har hivd ut veden og? Anonymous poster hash: 68ee7...dad Ja, selvsagt gjorde vi det. Lurer bare på om ved trukket i kattetiss kan sette lukt i rommet, siden jeg ikke finner noe. Lukter ikke noe på en spesifik flekke, bare generelt i lufta 😳😱 Anonymous poster hash: cdd88...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå