Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 jeg har gått ned 4 kilo siden januar. men er gått litt matlei. går for det meste i knekkebrød😣 Anonymous poster hash: 30950...fe6
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Flink du har vert 😀 Havregryn, salat m kylling, wok med biff, eggerøre & laks. Laks, torsk, kylling, kalkun. Anonymous poster hash: 504d9...276
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Dette spiste jeg i går : Frokost : 1/2 avokado 8-10 agurkskiver reker i en blanding av majones, rømme,dijonsennep, salt og pepper Lunsj : omelett med ost og skinke skiver av paprika, agurk og squash Middag : ovnsbakt laks med rømme og ovnsbakte grønnsaker - løk, vårløk, hvitløk, blomkål, brokkoli, squash Anonymous poster hash: f8dc2...015
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Brisk knekkebrød, masse pålegg som smør, majones, kjøttpålegg, ost, agurk, egg. Alt rent kjøtt, karbonadedeig, fløte, rømme. Spiser lavkarbo 😁
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Brisk knekkebrød, masse pålegg som smør, majones, kjøttpålegg, ost, agurk, egg. Alt rent kjøtt, karbonadedeig, fløte, rømme. Spiser lavkarbo 😁 Lavkarbo er digg 😊 Deilig med jevn og god energi 😊 Anonymous poster hash: e5d52...028
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Til frokost blir det ofte yoghurt naturell og hjemmelaget granola, ofte med bær til. Appelsin i 10-tida. Lunsj er gjerne knekkebrød med magerost og paprika, falafel med grønn salat og yoghurtdressing, middagsrester med salat. Til middag rent kjøtt eller fisk med fullkornsris, fullkornspasta eller poteter med skall (næringen sitter i skallet), og dampede, ovnsbakte eller friske grønnsaker. Er ikke spesielt begeistra for saus, blir gjerne en liten skje drømmelett eller sweet chili. Evt begge deler. Er også glad i noen dråper god olivenolje og et dryss nykvernet pepper. Til kveldsmat spiser jeg gjerne et eple. Anonymous poster hash: 6e270...02b
IreneUtålmodig Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 Jeg gjør det enkelt, 1 brødskive hver 3 time + middag. Pålegg er somregel skinke/salami/gulost/Brunost/syltetøy. Tar innimellom knekkebrød eller Frokostblanding istedenfor brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå