Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Noen som har funnet tilbake til hverandre etter samlivsbrudd? Hvor lang tid tok det? Når begynte dere prøve igjen? Her ble det ett brått brudd for min del, ante ikke hvordan partneren min hadde det. (Mangel på kommunikasjon fra oss begge). Vært ett turbulent år, med mye krangling og små problemer som har blitt store. Her er det jeg som har skylda. Partneren min slapp bomba om at det her ikke gikk mer, h*n hadde fått nok. Vi har ikke bodd sammen siden da, 3-4 uker siden. Det var bare å få den bomba, og flytte inn og ut av hjemmet pga ungene. Vi har barn sammen, under skolealder. Jeg ønsker ikke bryte forholdet, men h*n klarer bare ikke mer. Selvom jeg nå får behandling og hjelp. Hjertet sier nei. Men h*n sier at man aldri vet hva framtida bringer, og at h*n mulig angrer. Det vet man aldri. H*n er glad i meg og bryr seg om meg. Og h*n sier h*n går i fra forholdet uten at jeg er så masete osv, og lover at det ikke skal veie negativt hvis h*n ser og føler dette ble feil. Noen erfaringer? Råd og tips til hvordan jeg skal forholde meg? Jeg ønsker partneren min tilbake etterhvert, vil ikke bryte opp familielivet. Elsker partneren min, og jobber med meg selv for å bryte ut av den onde sirkelen jeg har laget meg om å være sur, masete og kranglete. Anonymous poster hash: 1209f...c67
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Ingen??? Anonymous poster hash: 1209f...c67
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Nei... Anonymous poster hash: f07a2...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå