Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Jeg er forelska...i en jeg traff for noen mnd siden...herlig fyr på alle måter. Men et problem, vi holdt på en stund, så forrige helg sa han at han likte meg veldig godt å ville vi skulle prøve å få ting til å funke, så noen dager etter kommer han å sier han ikke liker meg likevel.. Etter dette har jeg prøvd å spørre om vi kan møtes, ikke fått noe svar, så nå i helgen, så ringte han meg å ville snakke likevel...så har jeg prøvd å få kontakt med han i dag for å avtale tid..men han svarer ikke...hva gjør jeg ?? Liker han virkelig godt, å vil snakke med han selv...er knust.. har snakket med bestekompisen hans, å han sier han ikke har fått kontakt med han selv i dag heller... Anonymous poster hash: 084c4...6b3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Du holder deg langt unna ham. Ikke forsøk å nå ham. En mann som begynner et forhold slik vil ikke være en mann du kan få det godt med. Han er tydeligvis ikke stabil. Husk den følelsen du har nå, for om du går inn i et forhold med ham så vil dette bli mye av følelsen du vil ha i fremtiden også. Hold deg unna og vær glad for at han har vist deg hvem han er så tidlig, før du var i et forhold til ham. Ta var på deg selv, gråt ut og gå videre - da åpner du muligheten for å møte en annen mann, en mann som vet hva han vil og som virkelig viser deg at han vil være sammen med deg, en mann som ikke gjør deg knust, men lykkelig. Skal du bli lykkelig må du gi slipp på den som bare er ustabil og får deg til å gråte. Anonymous poster hash: 5916b...661
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Og hvor gammel var du sa du? Herrefred... Anonymous poster hash: 9510b...458
the amazing spidermamma Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Du vil ikke ha en mann som egentlig ikke er særlig interessert, det er en oppskrift på ulykkelig kjærlighet (for deg). Dette er vi mange som har erfart. Du vil ha en mann som virkelig vil ha deg! Som anstrenger seg for din skyld, som er lidenskapelig interessert, ikke en som kanskje gidder å ringe hvis han ikke har noe bedre å ta seg til. Kutt ham ut. Se framover.
Mamma til 2 søte Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Du høres litt besatt og litt stalker ut. La mannen (gutt?) få fred!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 Kjære deg, denne mannen skal du ikke sløse bort tårer på. Han tråkker på deg og viser null respekt allerede før dere har gått inn i et forhold, hvordan tror du han vil behandle deg om du virkelig blir sammen med han? Han har deg på gress, du er bare bra nok innimellom når han ikke har noen andre eller noe annet å ta seg til. Den dama vil du ikke være. Anonymous poster hash: c4e6b...9bb
Luksusdyret Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 Signerer alle de andre. Sånt rot hadde jeg ikke giddet å involvere meg i.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #9 Skrevet 27. februar 2017 Ikke bruk mer tid på denne mannen. Gråt, vær lei deg og kom over han, GÅ VIDERE! Anonymous poster hash: 25398...9e5
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #10 Skrevet 27. februar 2017 Hvorfor vil du ha en mann som ikke vil ha deg?? Du må få litt mer selvrespekt. Nå virker du kun desperat. Anonymous poster hash: 64be4...84a
3 i april Skrevet 27. februar 2017 #11 Skrevet 27. februar 2017 Tro meg, hold deg LANGT UNNA!!!! Avslutt det hele, du kommer til å ha det vondt en liten stund fremover, men det er bare en promille av hvor vondt og knust du kommer til å bli om du innleder et forhold til denne mannen å så bang så stikker han bare av sånn plutselig. Hold deg unna, vær med venner, gråt og gjør det du må for å komme over han, men hold deg unna denne fyren.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #12 Skrevet 27. februar 2017 Hold deg unna. Det går over. Du er verdt så mye mer. Hans tap! Anonymous poster hash: 5876d...c37
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #13 Skrevet 27. februar 2017 La meg påpeke at jeg ønsker ikke lenger forhold til denne mannen, men vi bor på et lite sted hvor stortsett alle kjenner alle, og jeg vil kunne være "venner" mtp at vi har veldig mange felles venner liksom...ikke annet...har innsett at han ikke er noe for meg selvom jeg er lei meg! Anonymous poster hash: 084c4...6b3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #14 Skrevet 27. februar 2017 Vil du ha en slik venn og? Som sier han skal ringe, men ringer ikke? Du virker patetisk. Anonymous poster hash: c51d2...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå