Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hun er bare skinn og bein og ser ikke frisk ut. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne?  Anonymous poster hash: e47aa...9e5
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Smøre henne inne med fløte og smør?  Anonymous poster hash: 73e52...c9d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Ingen verdens ting. Hun må hjelpe seg selv.  Anonymous poster hash: df031...cfd
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Men hun no jo høre være alvorlig syk? Må jo prøve å hjelpe Iallefall. Hun ser (unnskyld uttrykket) helt forjævlig ut.:-/  Anonymous poster hash: e47aa...9e5
Mostly Harmless Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 (endret) Men hun no jo høre være alvorlig syk? Må jo prøve å hjelpe Iallefall. Hun ser (unnskyld uttrykket) helt forjævlig ut.:-/  Anonymous poster hash: e47aa...9e5 Så du kjenner henne ikke godt nok til å vite om det skyldes spiseforstyrrelse, kreft eller noe helt annet? Da er du ikke nær nok til å legge deg opp i helsa hennes.  Hyggelig at du vil hjelpe, men innfallsvinkelen din må i så fall være å bli kjent med henne som person uten å ha som prosjekt å få henne friskere. Kanskje finnes der noe du kan avlaste henne med iblant, men først må du jo kjenne henne litt for å vite hva som kan være velkomment og hva som bare vil oppleves som innblanding. Endret 26. februar 2017 av Mostly Harmless
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Så du kjenner henne ikke godt nok til å vite om det skyldes spiseforstyrrelse, kreft eller noe helt annet? Da er du ikke nær nok til å legge deg opp i helsa hennes.  Hyggelig at du vil hjelpe, men innfallsvinkelen din må i så fall være å bli kjent med henne som person uten å ha som prosjekt å få henne friskere. Kanskje finnes der noe du kan avlaste henne med iblant, men først må du jo kjenne henne litt for å vite hva som kan være velkomment og hva som bare vil oppleves som innblanding. Jeg vet at det ikke er kreft, men hun har sagt til meg at hun har "en slags spiseforstyrrelse". Vi var nære før, men hun flytta fra stedet og nå sees vi en og annen gang Når hun er hjemme..  Anonymous poster hash: e47aa...9e5
Mostly Harmless Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 Jeg vet at det ikke er kreft, men hun har sagt til meg at hun har "en slags spiseforstyrrelse". Vi var nære før, men hun flytta fra stedet og nå sees vi en og annen gang Når hun er hjemme..   Anonymous poster hash: e47aa...9e5 Hva med å spørre henne hvordan du kan hjelpe? Du kan jo ikke behandle henne, men du kan kanskje bli en nærere venn igjen på tross av avstanden?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 Hva med å spørre henne hvordan du kan hjelpe? Du kan jo ikke behandle henne, men du kan kanskje bli en nærere venn igjen på tross av avstanden?Ja jeg burde kanskje gjøre det.. hun har ert stort nettverk der hun bor også, men skal gjøre ett forsøk. Takk for svar:)  Anonymous poster hash: e47aa...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå